ارائه طرح های حمایتی صندوق اعتبار هنر در راستای کمک به هنرمندان

محمد فیلی هنرمند پیشکسوت با اشاره به عمل وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وعده های داده شده، اظهار داشت: برای کمک به هنرمندان، صندوق اعتباری هنر، اقدام به ارائه طرح های حمایتی کرد.

به گزارش سینا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد فیلی هنرمند پیشکسوت در گفتگو با فرهنگ گفت: در نیم قرن اخیر، چهار، پنج وزیر خوب، دارای دغدغه‌ بودند که با گوش شنوا پای درد و دل هنرمندان نشسته و به آنها رسیدگی کردند، دکتر اسماعیلی یکی از این وزار بود.

وی در ادامه بیان داشت: در این سه سال وزیر فرهنگ و ارشاد با تمام توان خود به هنرمندان رسیدگی کرد و به قول‌هایی که داده بود عمل کرد و این کارشان بسیار ارزشمند و عالی بود.
وی یکی از بخش‌هایی که هنرمندان به آن دل بسته‌اند را صندوق اعتباری هنر عنوان و تصریح کرد: تا امروز تا حد توان خود کمک‌های بسیار خوبی را برای بخشی از هنرمندان در رشته‌های مختلف ارائه داده است ‌.
 وی با اشاره به اینکه صندق به دلیل ارائه خدمات بیمه‌ای، مسکن و… به هنرمندان کمک کرده‌است و از هنرمندان دریغ نمی‌کند،اظهار داشت: سفیر صندوق هستم و با حضور در شهرهای مختلف هنرمندان واجد شرایط را به صندق جهت عضویت و استفاده از خدمات معرفی میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا