فراخوان تولید انیمیشن بلند سینمایی و انیمیشن های کوتاه با موضوع کودکان غزه

فراخوان دعوت از شرکت‌ها با موضوع بین المللی ساخت انیمیشن کوتاه و بلند با مضمون کودکان و‌ نوجوانان مظلوم غزه در قاب تصویر به همت ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم و سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی منتشر شد.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این فراخوان در نظر دارد برای ساخت یک انیمیشن بلند سینمایی و چند انیمیشن کوتاه با کیفیت جهانی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق حوزه محتوا، داوطلبان را شناسایی کند.

پروژه مذکور با سرمایه‌گذاری توأمان بخش خصوصی و دولتی مرتبط پیش خواهد رفت و شرکت‌های متقاضی می‌توانند در سه موضوع ایده و طرح کلی داستان ( اولویت موضوع کودکان و نوجوانان مظلوم غزه)، معرفی گروه ساخت انیماتوری قوی با ارائه نمونه کار مشابه و سرمایه‌گذاری در ساخت و اکران بین‌المللی و مالکیت پروژه اعلام همکاری کرده و محتوای خود را ارائه کنند.

گفتنی است شرکت‌ها باید رزومه و محتوای خود را تا ۲۵مرداد ۱۴۰۳ به نرم‌افزار بله یا ایتا به شماره تماس 09941694237 ارسال کرده و پس از بررسی و داوری با شرکت‌های منتخب تماس گرفته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا