مبارزه با سیاه نمایی و ناامیدی، شعار اصلی شورای ششم شیراز

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ما معتقدیم مردم ولی نعمت ما و سرمایه اصلی ما هستند و کسی حق ندارد مردم را نا امید کند و امید به آینده باید در میان مردم زنده بماند و تلاش و کوشش شبانه روزی و جهادی و مبارزه با هر نوع سیاه نمایی و نا امید کردن مردم شعار اصلی ماست.

سید ابراهیم حسینی امروز، 13 مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که با موضوع تشریح ارائه گزارش عملکرد سال سوم شورای ششم با حضور شهردار شیراز و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شدف اظهار کرد: این گزارش در تکمیل اقدامات سه سال گذشته شورای شهر شیراز و بازتاب دهنده تلاش های بی وفقه اعضای شورا، شهرداری و پرسنل ۱۳ هزار نفری شهرداری است.

وی افزود: سالی که گذشت سالی سخت، پر از مسائل بزرگ، سالی با کسب موفقیت های ویژه اما با حواشی عجیب، سالی در عمل موفق اما در ارائه نه‌ چندان موفق، سال تلاش ها و سکوت ها و به جان خریدن طعنه ها، سال نشنیدن تلاش ها و سالی برای افزایش آرامش درون شورا و شهرداری بود و تلاش مدیریت شهری و شورا بر آن بود تا امید در مردم  شیراز بیشتر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: سال گذشته سالی سخت بود و اگر به توصیه اکید برخی از اعضا شورا و مدیریت شهری نبود هرگز حاضر به پذیرفتن مسئولیت در سال چهارم شورا نمی شدم.

حسینی ادامه داد: در آغازین روزهای سال سوم شورا، شورای شهر شیراز با یک گزارش ۵۵ صفحه ای از سوی سازمان بازرسی مواجه شد که به انواع و اقسام اقدامات شورا ایراد گرفته شده بود و ۴ ماه انرژی ما مصروف این موضوع شد و امروز سازمان بازرسی نه تنها نگاه منفی به شورای شهر شیراز ندارد بلکه در جلسات مختلف از اعضای شورا از قانون مندی شورا قدردانی دارد و اعتماد مقابل ایجاد شده است.

وی خاطر نشان کرد: این موضوع قابل درک نیست که چرا عده‌ای چشم دیدن خدمات ارزشمند را ندارند و با طرح مسائل جزئی مردم را مورد آزار و اذیت قرار بدهند و چرا می خواهند مردم را از آینده شهر شیراز نا امید‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: ما با نقد موافق هستیم و از آن استقبال می‌کنیم اما نقد با بزرگ کردن مسائل جزئی و ندیدن خدمات بزرگ متفاوت است. بدیهی است کلان شهری همچون شیراز با بیش از هزار سال قدمت و ‌وسعت ویژه ای که دارد و با حواشی خاص، حریم و جمعیت  ۲ میلیون نفری که دارد این موضوع طبیعی است که ایرادات و اشکالاتی دارد. اما کوچک شمردن کارهای بزرگ کردن و بزرگ نمایی نواقص کوچک خارج از انصاف و گناهی بزرگ و نا بخشودنی است.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، حسینی اضافه کرد: شورای شهری که در حوزه نظارت از مناطق یازده گانه بازدیدهای ۴ ساعته داشته است و با تک تک پرسنل دیدار داشته است، شورایی که اکثریت اعضا در بازدیدهای شبانه هفتگی شهرداری حضور دارند و در جریان‌ ریز مسائل قرار دارند، شورایی که در ۲ سال پنج تذکر رسمی و سایر تذکرها را به شکل مستقیم و نا مستقیم داشته است آیا این شورا ناموفق است. شورایی که با کمک یاوران شورا هر هفته جلسه دارد و بیش از ۲ هزار از مشکلات مردم را رفع کرده است آیا شورای ناموفقی است و یا مجموعه شهرداری که بیش از ۹۲ درصد مصوبات را اجرایی کرده است و تنها ۴ درصد اجرا نشده است، آیا شورای ناموفق است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا