دولت از توانمندی‌های جهاددانشگاهی برای رسیدن به توسعه پایدار استفاده کند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی توانمندی‌هایی دارد که دولت جدید می‌تواند برای رسیدن به توسعه پایدار از این توانمندی‌ها بهره بگیرد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی، حجت الاسلام والمسلمین سیدسلمان ذاکر در آستانه 16 مردادماه چهل و چهارمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه برای توسعه کشور باید علم و فناوری را وارد تولید کرد، تصریح کرد: جهاددانشگاهی با استفاده از توان متخصصان خود به‌خوبی توانسته روش‌های سنتی را کنار بگذارد و با بکارگیری علم و فناوری روز در تولید، اقدامات موثری را انجام دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جهاددانشگاهی با اقدامات جهادی خود به نوعی خودباوری را در کشور به نمایش گذاشته است و به رسالت خود که همان «ما می توانیم» است، به‌خوبی عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی یکی از نهادهای برآمده از دل انقلاب است، خاطرنشان کرد: این نهاد توانمندی‌هایی دارد که دولت جدید می‌تواند برای رسیدن به توسعه پایدار از این توانمندی‌ها بهره بگیرد؛ نمونه‌ای از این توانمندی‌ها در بخش پزشکی، نانو، درمان ناباروری(رویان) و کشاورزی است.

حجت الاسلام والمسلمین ذاکر گفت: جهاددانشگاهی با شناسایی مشکلات موجود جامعه، با استفاده از ظرفیت‌های کشور توانسته در مسیر حل مشکلات حرکت کند و پیوند بسیار خوبی میان دانشگاه و جامعه ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا