جهاددانشگاهی در زمینه علم و تحقیق سرآمد و الگو محسوب می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جهاددانشگاهی به‌عنوان نهادی خوش‌ذوق، خوش‌فکر و تلاشگر، امروزه در زمینه علم و تحقیق در کشور سرآمد و الگو محسوب می‌شود.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان، رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان 16 مردادماه در آستانه چهل و چهارمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، گفت: جهاددانشگاهی به عنوان الگوی پیشرفت، با اعتقاد و اعتماد به توانایی‌های جوانان نهادی شناحته شده در کشور است.

وی افزود: جهاددانشگاهی استان توان علمی، پژوهشی، فناورانه، آموزشی و فرهنگی خود را باید در راستای توسعه سیستان و بلوچستان به کار ببندد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان باید ظرفیت علمی خود را در مسیر جهش تولید و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان در اولویت بگذارد.

شریفی در ادامه دیگر ویژگی‌های قابل اشاره در مورد جهاددانشگاهی را حرکت بر مبنای نیازهای جامعه ذکر کرد و گفت: معمولا فعالیت‌ها و دوره‌های تعریف شده در مجموعه‌ جهاددانشگاهی بر اساس ضرورت‌هایی است که از بطن جامعه بر می‌خیزد و در صورت گره خوردن این مساله با موضوع اشتغال می‌تواند حرکت موثری برای جامعه باشد.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی می‌تواند در زمینه‌های مختلف فعالیت خود برای استان تولید ثروت کند و توانمندی‌های لازم جهت ثروت آفرینی برای استان را نیز دارد، گفت: جهاددانشگاهی به‌عنوان نهادی خوش‌ذوق، خوش‌فکر و تلاشگر، امروزه در زمینه علم و تحقیق در کشور سرآمد و الگو محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا