پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی یکی از مفاخر پژوهشی در جهان است

رییس دانشگاه یاسوج گفت: پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی یکی از مفاخر علمی و پژوهشی در سطح ایران و جهان است و این مرکز دست‌آوردهای کم نظیری را برای کشور داشته است.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد، بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج درباره ۱۶ مردادماه، چهل و چهارمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از نهادهای مولود انقلاب اسلامی با برخورداری از نیروهای جوان، متخصص و متعهد توانسته است مشا حرکت‌های بزرگ علمی در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی توانسته است به خوبی اندیشه‌ها و نظریه‌های علمی را تبدیل به دستاوردهای مهم در جامعه ما کند، افزود: این نهاد انقلابی تلاش کرده با گسترش  تحقیقات و شکوفایی استعدادها برای نیل به خودکفایی با بکارگیری نتایج پژوهشی گام در مسیر توسعه ایران بردارد.
رییس دانشگاه یاسوج بیان کرد: پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی یکی از مفاخر علمی و پژوهشی در سطح ایران و جهان است و این مرکز دست‌آوردهای کم نظیری را برای کشور داشته است.امیدواریم فعالیت‌های علمی در این نهاد انقلابی به توسعه استان در زمینه‌های علمی و تحقیقاتی منجر شود.
کرمی تصریح کرد: جهاددانشگاهی در سطح استان از قبل تاکنون همکاری‌های خوبی را با دانشگاه یاسوج در زمینه‌های مختلف آموزشی و علمی داشته است و امیدوارم این فعالیت‌ها همچنان ادامه‌دار باشد.
وی در پایان رییس کنونی جهاددانشگاهی استان را نخبه علمی استان و کشور برشمرد و گفت: با وجود ایشان در این مجموعه امیدواریم جهاددانشگاهی در مسیر توسعه بیشتر قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا