فعالیت‌های مختلف جهاددانشگاهی باید در جامعه بازخورد داشته باشد

نماینده مردم کهگیلویه‌ و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: فعالیت‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی جهاددانشگاهی باید عینا در جامعه بازخورد داشته باشد تا سبب پیشرفت جامعه در بخش‌های مختلف شود.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده مردم کهگیلویه‌ و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در آستانه ۱۶ مردادماه، چهل و چهارمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی اظهار کرد: امید می‌رود فعالیت خبرگزاری ایکنا همچنان همانند گذشته، مطلوب عمل کند، ضمن اینکه حمایت دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی نیز ضروری است.

وی افزود: فعالیت‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی جهاددانشگاهی باید عینا در جامعه بازخورد داشته باشد تا سبب پیشرفت جامعه در بخش‌های مختلف شود که در این صورت مورد تائید است که این مهم در جهاددانشگاهی رو به رشد است و امیدوارم که ادامه‌دار باشد.ب

نماینده مردم کهگیلویه‌ و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جهاددانشگاهی بستر خوبی در جهت رشد تحقیقات در زمینه‌های مختلف علمی است، تصریح کرد: این نهاد باید پل ارتباطی میان دانشگاهیان و مردم باشد تا به شکوفایی جامعه در ابعاد مختلف کمک کند.

آیت‌الله ملک‌حسینی در پایان عملکرد جهاددانشگاهی  در سطح استان را مثبت برشمرد و گفت: امیدوارم این روند به توسعه استان منجر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا