نمونه جهاددانشگاهی در هیچ کشوری وجود ندارد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاددانشگاهی مولود انقلاب است و همانند آن در هیچ کشوری وجود ندارد، گفت: مجموعه درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم (رویا) در مرزهای علمی جهان در حال ارائه خدمات هستند که این باعث افتخار است.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی قم، محمدمنان‌ رئیسی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در آستانه چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، این نهاد را جزئی جدانشدنی از انقلاب توصیف کرد و گفت: جهاددانشگاهی مولود انقلاب است و همانند آن در هیچ کشوری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه یک ویژگی انقلاب اسلامی ایجاد ساختارهایی متناسب با اهداف تعیین شده است همچون بسیج، جهاد سازندگی و جهاددانشگاهی، افزود: مجموعه درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم (رویا) در مرزهای علمی جهان در حال ارائه خدمات هستند که این باعث افتخار است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر جهاددانشگاهی قم در زمینه‌های مختلف موفقیت کسب کرده است، تصریح کرد: در زمینه علمی طبق بیانات مقام معظم رهبری باید تکیه بر شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی باشد و با ایجاد شبکه‌های ارتباطی قوی به دنبال افزایش ارزش افزوده و مزیت نسبی باشیم.

وی ضمن توصیه‌هایی به مجموعه جهاددانشگاهی، بیان کرد: جهاددانشگاهی ظرفیت‌های عمیق، گسترده و رویکرد جامع علمی دارد و ما از دولت جدید خواستاریم که با یک نگاه کارشناسی بهره‌وری این مجموعه را افزایش دهد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: باید توجه داشت ذات و معنای جهاد یعنی مشارکت مردم و هرچه این ارتباط با مردم بیشتر باشد اسم مجموعه جهاددانشگاهی با مسمّاتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا