19 مرداد، آخرین فرصت ثبت نام برای جایزه نوآوری «آزاده»

مهلت ثبت نام در دومین رویداد جایزه نوآوری «آزاده» که مهرماه امسال برگزار می شود، 19 مرداد است.

به گزارش سینا، دومین رویداد جایزه نوآوری «آزاده» ویژه استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فناور با هدف ترویج و توسعه کارآفرینی در میان زنان و با تمرکز ویژه بر استان‌های کمتر برخوردار برگزار خواهد شد.

رویداد جایزه نوآوری «آزاده» برای پاسداشت «آزاده داننده» کارآفرین ایرانی، رئیس سابق هیئت مدیره انجمن ملی زنان کارآفرین و رئیس سابق هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به صورت دوسالانه برگزار می شود.

 شرایط شرکت در رویداد

رویا کوهستانی، رئیس کمیته اجرایی رویداد جایزه نوآوری آزاده درباره شرایط حضور در این رویداد گفت: برنامه اجرایی این دوره به شکلی تنظیم شده است که همزمان با ایجاد بستری برای تبادل تجربه‌های بنیان‌گذاران و مدیران استارت‌آپ‌ها و شکل‌گیری شبکه استارت‌آپی بانوان، فرصتی برای معرفی ایده‌ها و استارت‌آپ‌های برتر فراهم شده است.

به گفته او، جایزه نوآوری آزاده در 2 بخش استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دارای محصول نوآورانه برگزار می‌شود. در بخش اول استارت‌آپ‌هایی که از تیم‌های حداقل دو نفره تشکیل شده به شرط داشتن نمونه محصول اولیه (MVP) و تکمیل بودن مدل کسب و کار می‌توانند در جایزه نوآوری آزاده شرکت کنند.

کوهستانی ادامه داد: بخش دوم جایزه نوآوری آزاده با حضور مجموعه‌های فناور یا نوآور برگزار می‌شود که باید یکی از شرایط ارائه محصول کاربردی یا سابقه تاسیس ۲ سال یا بیشتر و یا درآمد مناسب و روبه رشد را داشته باشند.

همچنین شرط اصلی شرکت در این مسابقه این است که یک نفر از بنیان‌گذاران یا هم بنیان گذاران خانم باشد.

آزاده داننده سال ۱۳۳۸ در تهران متولد شد و سال ۱۳۵۸ در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شیراز ادامه تحصیل داد. آزاده داننده جزو معدود دخترانی است که سال ۱۳۶۴ و پس از انقلاب فرهنگی موفق به فارغ‌التحصیلی در رشته مهندسی شد. طی سال‌ها کار و فعالیت، نقش او به عنوان یک زن فعال در حوزه آی‌تی و اثبات حضور زنان در رده‌های مدیریتی این حوزه مورد توجه قرار گرفته است. آزاده داننده ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ درگذشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا