پیام مدیر انتقال خون فارس به مناسبت روز ملی اهدای خون

مدیرکل انتقال خون فارس با ارسال پیامی فرارسیدن نهم مرداد ماه، سالروز تاسیس انتقال خون و روز ملی اهدای خون را به هم استانی های ارجمند تبریک گفت.

به گزارش سینا پرس فارس، مجید اکبرزاده با ارسال پیامی فرارسیدن نهم مرداد ماه، سالروز تاسیس انتقال خون و روز ملی اهدای خون را به هم استانی های ارجمند تبریک گفت. متن پیام به این شرح است: «به نام خالق انسانیت و نوعدوستی هم استانی های ارجمند و فرهیخته، خداوند را شاکریم که در زمره مدیران سازمانی مردم نهاد و نوعدوست خدمت میکنیم که هدف آن نجات جان انسانهاست.

نهم مرداد، سالروز تأسیس سازمان انتقال خون ایران ، روز ملی اهدای خون، روزی که این سازمان با تلاش نخبگان و انسان دوستان فرهیخته بنیان گذاشته شد تا با مشارکت مردمی و دست به دست یکدیگر زمینه برپایی نهادی رقم زده شود که هدف آن بهبودی و رفع نیاز بیماران به مایه حیات بخش فراهم شود.

نیم قرن است که ارگانی مردم نهاد، با حمایت شما عزیزان تأسیس شده است که هدف آن ،ارزشمند و قابل ستایش است، کمااینکه خداوند میفرماید: «هرکس جان انسانی را نجات دهد مانند آن است که جان همه مردم را نجات داده است» وشما نجات دهندگان همنوعان خود هستید و این امکانپذیر نبود مگر با حمایت و مشارکت شما عزیزان که در این ۵۰ سال همگام با انتقال خون در نجات جان انسانها کوشیده اید و ما را یاری رسانده اید.

فرارسیدن نیم قرن اهدای خون اهدای زندگی بر شما گرامی باد.

مجید اکبرزاده- مدیر کل انتقال خون استان فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا