برگزاری نشست رییس جهاددانشگاهی با حراست این نهاد

نشست صمیمانه رییس جهاددانشگاهی و اعضای حراست این نهاد برگزار و از تلاش‌های این قشر به صورت نمادین تقدیر شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی،دکتر حسن مسلمی نائینی رییس این نهاد امروز دوشنبه 8 مردادماه طی نشستی صمیمانه به صورت نمادین با اعضای حوزه حراست دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر مسلمی نائینی در این نشست که به مناسبت روز حراست برگزار شد، طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای حراست این نهاد بیان کرد: حفاظت از اموال منقول و غیرمنقول و به خصوص نیروی انسانی جهاددانشگاهی کار بسیار مهمی است، چراکه محققان و متخصصان بزرگی در این نهاد داریم که سفرهای خارجی می‌روند و همچنین با محققان خارجی بدون اینکه مشکلی برایشان پیش بیاید، ارتباط داریم.

وی در ادامه گفت: حراست از سرمایه عظیم انسانی خلّاق و مبتکر جهاددانشگاهی بر عهده شما است و انتظارات بسیاری در این رابطه وجود دارد و یکی از اجزای اصلی که می‌تواند به مدیریت جهاد کمک کند حراست است. امیدواریم در انتخاب و انتصاب اعضای جهاددانشگاهی کمک کنید تا افراد خوب انتخاب شوند و بتوانیم اهداف مدنظر این نهاد را محقق کنیم.

رییس جهاددانشگاهی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون جهاددانشگاهی که جهاد را یک فرهنگ دانسته‌اند، تصریح کرد: باید در انتقال این فرهگ کمک‌رسان جهاددانشگاهی باشیم.

دکتر مسلمی نائینی به برگزاری آزمون‌های متعدد توسط جهاددانشگاهی و نقش حراست در برگزاری مطلوب آنها اشاره و عنوان کرد: برگزاری آزمون‌هایی که به جهاددانشگاهی سپرده شده به صورت مطلوب بوده که این امر دست مریزاد دارد.

در ابتدای این نشست نیز سید یوسف حسینی مدیرکل حراست جهاددانشگاهی با ارائه گزارشی از عملکرد یک سال و نیم گذشته این مدیریت گفت: از زمان واگذاری برگزاری آزمون‌ها به جهاددانشگاهی 70 آزمون برگزار شده و طی یک سال گذشته 10 آزمون را بدون اینکه اتفاقی رخ دهد، برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: تاکنون 136 مورد استعلام انجام شده و با تدابیری که توسط رییس جهاددانشگاهی اندیشیده شده بود، حتی یک مورد هم منفی نبوده است. همچنین در حوزه حفاظت بخش آی‌تی بیش از 20 مورد بخشنامه مهم در خصوص حفاظت از شبکه جهاددانشگاهی داشته‌ایم و یکی از اقدامات مهم و اتفاقات خوب این دوره جهاددانشگاهی، طراحی شبکه ملی اتوماسیون بود که امیدواریم بزودی با حضور مسئولین سازمان حراست کل کشور راه اندازی کنیم.

مدیرکل حراست جهاددانشگاهی یادآور شد: مهمترین بخش کار ما تعامل خوب و نزدیک اداره کل حراست جهاددانشگاهی با حراست کل کشور است که تعاملات خوبی داشته‌ایم از جمله اینکه در جلسات مشترک شرکت کرده‌ایم و مواردی که نیاز بوده را آموخته‌ایم تا بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم. حسینی در پایان ضمن تقدیر از حمایت‌های دکتر مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی گفت: نگاه و توجه شما به حراست نشان دهنده این است که شما نسبت به حراست و وظیفه خطیر آن آگاهی دارید.

در ادامه این نشست برخی از اعضای حراست جهاددانشگاهی به بیان دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند که رییس جهاددانشگاهی نیز به آنها پاسخ داد.

در پایان نشست صمیمانه رییس جهاددانشگاهی با اعضای حراست این نهاد، به صورت نمادین از آنها تقدیر بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا