افتتاح بوت کمپ استارتاپی دیجی‌نکست با همکاری پردیس فناوری‌های نرم جهاددانشگاهی

با همکاری پردیس فناوری­‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی، نهمین بوت کمپ استارتاپی دیجی نکست در محل کارخانه نوآوری آزادی افتتاح شد.
به گزارش سینا از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، در این افتتاحیه صاحبان ایده‌های کسب و کار و برنامه نویسان توانمند از استان­های تهران، البرز، مشهد، اصفهان، شیراز، زاهدان به صورت حضوری و مجازی شرکت کردند.

«سعید محمدی» بنیانگذار دیجی کالا در این مراسم عنوان کرد: طی دو سه سال آینده یک موج قوی و جدید استارتاپی شکل می­گیرد، پس اکنون زمان ورود به این حوزه است.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر فضای استارتاپی مساعد به نظر نمی‌­آید و خیلی از افراد انگیزه ورود به بازار را ندارند. اتفاقا زمان شروع، وقتی است که اوضاع خوب نیست و میزان تشکیل استارتاپ‌­ها کم شده است.

محمدی تصریح کرد: هم اکنون زمان ورود ما به این حوزه است چون باور دارم سرمایه­گذاری در اکوسیستم استارتاپی طی دو سه سال آینده بهتر خواهد شد و بعد از گذشت دو سه سال یک موج استارتاپی قوی و جدید شکل می‌گیرد. به کسانی که مردد هستند اکیدا پیشنهاد می­کنم کار خود را شروع کنند چون حالا زمان درست است.

از دیگر سخنرانان افتتاحیه این بوت کمپ می­توان به کیوان محیط مافی (مدیرعامل دیجی نکست)، امیرحسین ناطقی (بنیانگذار کوئیز آو کینگز) و فرزین فردیس (مدیرعامل شرکت سرآوا) اشاره کرد.

گفتنی است که این بوت کمپ از 6 مرداد ماه شروع و به مدت 2 ماه ادامه دارد. و در مراسم اختتامیه رویداد ایده‌های منتخب جهت سرمایه گذاری توسط دیجی نکست و استقرار در پردیس فناوری­‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان رضوی اعلام خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا