بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پارک علم و فناوری کرمانشاه

وزیر ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات، عصر امروز چهارشنبه سوم مردادماه در سفر به استان کرمانشاه از برج فناوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی بازدید کرد و با مدیران عامل شرکت های دانش بنیان و فناور استان کرمانشاه به گفتگو نشست. .

به گزارش سینا از روابط‌عمومی پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، دکتر عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این بازدید با تاکید بر اینکه توسعه اکوسیستم دانش‌بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) را ظرفیتی بی نظیر خواند و افزود: حمایت ویژه ای از شرکت‌های دانش‌بنیان  و فناور در این حوزه داریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته و زیر ساخت های ایجاد شده در پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در حمایت از ایده های خلاقانه حوزه  فناوری اطلاعات گفت:دولت بر حمایت‌های حداکثری از دانش‌بنیان ها تاکید دارد.

وی همچنین با اشاره به حمایت‌های دولت سیزدهم از محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان، تاکید کرد و افزود:همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به استفاده حداکثری از محصولات دانش‌بنیان داخلی شده‌اند.

در این دیدار دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری استان با ارائه گزارشی از فعالیت های این پارک در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکید کرد:ظرفیت های بسیار خوبی در استان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وجود دارد که نیازمند حمایت های بیشتری است

وی ادامه داد :در حال حاضر120 واحد فناور در حوزه فناوری اطلاعات در پارک علم و فناوری استان کرمانشاه فعالیت دارند  که این  این تعداد با توجه به ظرفیت بسیار بالای این حوزه در استان قابل افزایش و توسعه  است.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: این تجهیزات مورد نیاز در حوزه‌های تخصصی همچون گیم و انیمیشن اینترنت اشیا هوشمندسازی نرم‌افزار و سخت‌افزار می‌باشد.

گفتنی است برج فناوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه  از بزرگترین برج های فناوری در کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا