اجرای طرح«آموزش و توانمندسازی شغلی صدف» در استان مرکزی

به همت سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاددانشگاهی استان مرکزی، طرح آموزش و توانمندسازی شغلی صدف در استان اجرا می شود.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مهدی علی‌سلیمان سرپرست سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: طرح توانمندسازی صدف با هدف ایجاد انگیزه و توانمندسازی شغلی و مهارتی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به‌ منظور کمک به نقش‌آفرینی آن‌ها در اکوسیستم فناوری و نوآوری و طراحی مسیر آینده حرفه‌ای و شغلی بر اساس استعدادها و ویژگی‌های هر فرد در جهت تسهیل ورود آنها به بازار کار (زیست‌بوم کسب‌وکار) برگزار می شود.

وی بیان کرد: این طرح در نظر دارد با هموار کردن مسیر در ابتدا افراد به خودشناسی برسند و در ادامه با حضور در کارگاه‌های مختلف، مسیر درست شغلی را انتخاب و در نهایت بتوانند نقش‌آفرینی مؤثری در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور ایفا کنند.

علی‌سلیمان با اشاره به اینکه این طرح در 4 فاز خودشناسی، مهارت افزایی و بهبود و ایجاد تحول و سرمایه‌گذاری بلند مدت برگزار می شود، افزود: سرفصل های این دوره آموزشی شامل شخصیت شناسی شغلی و تحلیل آن، آشنایی با سبک‌های شغلی و کارآفرینی، سفر به آینده(روندها و مهارت‌های موردنیاز بازار کار در آینده) رزومه‌نویسی تخصصی، بایدها و نبایدهای مصاحبه شغلی، یادگیری اثربخش، مشاوره شغلی، اصول و فنون مذاکره، آشنایی با مدل‌های کسب‌وکار، تحلیل رفتار متقابل و ارتباطات مؤثر، بازدید و آشنایی با اکوسیستم فناوری و نوآوری، چالش از کارمندی تا کارآفرینی و کوچینگ شغلی و فردی است.

سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاددانشگاهی استان، ادامه داد: پس از اتمام طرح صدف، گواهینامه معتبر از سوی جهاددانشگاهی و پارک فناوری پردیس به شرکت کنندگان فعال در طول دوره اهدا خواهد شد.

علی سلیمان خاطرنشان کرد: این دوره از طرح توانمندسازی صدف، تابستان و پاییز ۱۴۰۳ ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان تمامی رشته‌های دانشگاهی در مقاطع مختلف در جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

به گفته وی، علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره(274) 34172400 تماس بگیرند و یا از طریق لینکhttps://digiform.ir/w7165011e ثبت نام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا