دستگاه‌های اجرایی موظف به استفاده از کالاهای داخلی هستند

رئیس منطقه ۳ بازرسی کل کشور بر لزوم توجه مدیران دستگاههای اجرایی و شرکتهای دولتی به استفاده از کالاهای داخلی و ممنوعیت استفاده از کالاهای خارجی كه مشابه داخلی آن توليد مي شود تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاهها و شرکتهای دولتی كه توجه به اين موضوع نداشته باشند تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و برای آنان پرونده قضایی تشکیل می شود.

جلسه ميز خدمت شهرك صنعتي بزرگ شيراز با حضور مدير كل بازرسي استان فارس و مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي استان امروز، 3 مردادماه برگزار و مسائل و مشكلات واحدهاي توليدي و صنعتي بررسي شد.

در اين جلسه مسائل و مشكلات 15فعال صنعتي مطرح شد و مدير كل بازرسي استان فارس و مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي استان ضمن پاسخگويي به موارد مطرح شده ،بر پيگيري درخواست هاي صنعتگران تاكيد كردند.

رئیس منطقه 3 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس در اين جلسه با بيان اينكه پیگیری رفع موانع تولید و تحقق جهش تولید، یکی از ماموریت‌های بازرسي كل استان است گفت: از هیچ کمکی برای رفع مشكلات واحدهاي صنعتي و حمايت از بخش توليد و اشتغال دريغ نمي كنيم.

كاظم اكرمي افزود: صنعتگران و فعالان صنعتي مي توانند درخواست هاي خود را از طريق سامانه و يا بصورت كتبي به بازرسي كل استان ارسال كنند و ما در اسرع وقت به آنها رسيدگي مي كنيم.

بازرس کل استان فارس با اشاره به برخي موارد مطرح شده از سوي صنعتگران در زمينه خريد كالاها و محصولات توليد داخل بر لزوم توجه مدیران دستگاههای اجرایی و شرکتهای دولتی به استفاده از کالاهای داخلی و ممنوعیت استفاده از کالاهای خارجی كه مشابه داخلی آن توليد مي شودگفت : مدیران دستگاهها و شرکتهای دولتی كه توجه به اين موضوع نداشته باشند تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و برای آنان پرونده قضایی تشکیل می شود.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس نيز با قدرداني از حضور مدير كل و معاونين اداره كل بازرسي استان در ميز خدمت شهرك صنعتي بزرگ شيراز گفت:قطعا برگزاري اين برنامه ها و ارتباط مستقيم و بي واسطه صنعتگران و فعالان واحدهاي توليدي ، در رسيدگي به مشكلات و رفع موانع توليد بسيار اثر بخش و كارگشا است.

سيد مسعود عظيمي در ادامه با توجه به اينكه شهرک صنعتی بزرگ شیراز یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی کشور و مهمترین قطب صنعتی و اشتغال استان است گفت: رفع موانع توليد و رسيدگي به مشكلات صنعتگران با همكاري و حمايت همه دستگاه ها امكان پذير است.

به گزارش سینا پرس فارس، در اين جلسه صنعتگران موارد خود را در موضوع هاي كمبود آب واحدهاي صنعتي ،قطعي مكرر برق واحدها در تابستان ،وجود برخي رديف ها در قبوض برق مصرفي واحد هاي صنعتي، موارد مربوط به وصل انشعابات برق، عدم ارائه خدمات از سوي شهرداري به شهرك صنعتي با توجه به اختصاص بخشي از مبالغ عوارض ارزش افزوده پرداخت شده توسط واحدهاي صنعتي به شهرداري، مسائل مربوط به تامين اجتماعي، بيمه، ماليات، مخابرات و آنتن دهي تلفن همراه، اخذ تسهيلات بانكي و ساير موضوعات زيرساختي و خدماتي مطرح كردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا