بررسی بیش از 5هزار مطالبه مردم در میز ارتباطات مردمی

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات در اجلاس روسای دانشگاه‌ها گفت: بیش از پنج هزار مطالبه مردم در میز ارتباطات مردمی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سینا از روابط عمومی وزارت علوم، حامد کرمی  در اجلاس روسای دانشگاه‌ها گفت: در سه سال گذشته توانستیم 66 بازرسی از دانشگاه‌ها انجام دهیم.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم از  انتصاب بازرسان ماده نود و یک  در این دوره برای اولین بار در آموزش عالی خبر داد و گفت: چهل نفر در قالب بازرسان معتمد و متخصص در سراسر کشور منصوب برای کمک به دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شده‌اند .

وی اظهار داشت: در حوزه پاسخ گویی به شکایات در هرکدام از سال‌های  400و 401 ده هزار و  در سال جاری تاکنون چهار هزار و ششصد شکایت را بررسی و جواب دادیم .

کرمی گفت: رابطان دفتر بازرسی  را در سامانه شکایت به صورت یک  شبکه درآوردیم و با این اقدام مکاتبات متعدد پیگیری شکایت کم شد و کار سرعت گرفت.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در ادامه سخنان خود گفت: در دور اول سفرهای استانی دولت  و وزیر ،۲۳ میز ارتباطات مردمی  برگزار و سه هزار و دویست  درخواست بررسی شد و در دوم  سفرها نیز شانزده میز ارتباطات مردمی برگزار شد و دو هزار مطالبه مورد بررسی قرار گرفت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا