راه اندازی سامانه اعضای جهاددانشگاهی

سامانه اعضای جهاددانشگاهی به منظور تقویت و ارتقاء نشان تجاری و کسب و کار واحدهای سازمانی این نهاد راه‌اندازی شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر تیمور مرجانی مدیرکل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه جهاددانشگاهی با اعلام خبر راه اندازی سامانه اعضای جهاددانشگاهی بیان کرد: به منظور تقویت و ارتقاء نشان تجاری و کسب و کار واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی و فراهم آوردن بستری شایسته برای ارایه توانمندی‌ها، مهارت‌ها و دانش جهادگران به کارفرمایان و ذینفعان این نهاد، سامانه اعضای جهاددانشگاهی به آدرس https://profile.acecr.ac.ir  راه‌اندازی شده است.

وی افزود: بر این اساس تمام اعضای هیات علمی باید با مراجعه به آدرس مذکور نسبت به تکمیل نیم‌رخ خود حداکثر تا تاریخ 5 مرداد ماه 1403 اقدام کنند. دیگر جهادگران از جمله پژوهشگران و کارشناسانی که تمایل به ایجاد صفحه کاربری (نیم‌رخ) برای ارایه توانمند‌ی‌های خود دارند نیز می‌توانند از طریق همین آدرس درخواست عضویت در این سامانه را ارایه نمایند تا پس از بررسی و تایید، نسبت به ایجاد صفحه کاربری ایشان اقدام شود.

همچنین راهنمای سامانه و نحوه پاسخگویی به سوالات به صورت کامل بر روی سامانه قرار داده شده و قابل مطالعه و بهره‌برداری است و نام کاربری و گذرواژه هر عضو برای ایشان پیامک می‌شود.

مدیرکل تعالی سرمایه انسانی و توسعه رفاه جهاددانشگاهی اظهار داشت: در نظر است در سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی ضمن برگزاری رویدادی کشوری، سامانه مذکور برای تمام ذینفعان رونمایی و معرفی شده و از برترین نیم‌رخ‌های سامانه به نحو شایسته تجلیل شود.

دکتر مرجانی گفت: این اداره کل پذیرای پیشنهادها و ایده‌های نو جهادگران برای بهبود، ارتقا و معرفی این سامانه است و در نظر دارد از برترین ایده‌های طرح شده در این خصوص نیز در سالگرد تاسیس این نهاد تقدیر به عمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا