برگزاری رویداد فصل سخن هنر با کتاب «تناقضات نابازیگری»

نشست نقد و بررسی کتاب “تناقضات نابازیگری” اثر روبرت صافاریان در قالب پنجمین دوره طرح ملی فصل سخن به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد هنر برگزار شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، این نشست روز چهارشنبه بیستم  تیرماه در محل استودیو مبین سازمان قرآنی جهاد دانشگاهی برگزار شد و روبرت صافاریان، نویسنده کتاب، دکتر رامتین شهبازی، استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشکده هنر دانشگاه سوره به عنوان کارشناس نشست و علیرضا میرمصطفوی به عنوان کارشناس میزبان در آن حضور داشتند و به بررسی کتاب، نحوه و انگیزه نگارش آن، و موضوع چندمورد از مقالات این کتاب پرداختند.
کتاب “تناقضات نابازیگری” که روبرت صافاریان، نویسنده، مترجم و منتقد سرشناس حوزه سینما آن را به رشته تحریر درآورده و نشر مرکز آن را چاپ کرده است، در مجموعه مقالاتی به بررسی و تحلیل ساحاتی مختلف از سینمای “عباس کیارستمی” میپردازد. اولین و طولانی ترین مقاله این کتاب مربوط به بررسی مساله استفاده از نابازیگر در سینما و تحلیل آن در سینمای کیارستمی است که نام کتاب نیز از همین مقاله گرفته شده است.
این نشست از چهارشنبه این هفته در قالب چهار قسمت در صفحه رویتاب و آپارات واحد هنر به آدرس aparat.com/honar.acecr منتشر خواهد شد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا