توسعه فعالیت‌های مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی در یزد

در نشست رییس مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی(SID) با رئیس سازمان جهاددانشگاهی یزد، زمینه‌های همکاری مشترک در حوزه علمی، پژوهش و فناوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سینا از روابط ‌عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد؛  جلسه مشترک دکتر فاطمه عظیم زاده رییس مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی و محمدرضا دهقانی فیروآبادی رئیس سازمان جهاددانشگاهی یزد در محل جهاددانشگاهی یزد برگزار شد.

در این نشست زمینه‌های همکاری مشترک در حوزه علمی، پژوهش و فناوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر عظیم زاده، ضمن معرفی مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی، به بیان خدماتی که این مرکز به جامعه علمی در سطح کشور ارائه می کند پرداخت.

برگزاری دوره های آموزشی، جمع آوری اسناد فیلمی در سطح کشور و برگزاری کارگاه ها و سمینارها و همایش های تخصصی این مرکز از جمله موارد ذکر شده در این جلسه بود.

در ادامه، نحوه توسعه فعالیت‌های مرکز اطلاعات جهاددانشگاهی و همچنین زمینه های فعالیت این مرکز در استان یزد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در مذاکراتی که با مقامات استانی انجام خواهد شد نحوه توسعه تعاملات مورد کنکاش قرار گرفته و در صورت علاقه مندی مقامات استانی و همچنین همکاری مشترک مرکز اطلاعات علمی و سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، زمینه گسترش این مرکز علمی در استان یزد و ارائه خدمات عمومی به جامعه دانشگاهیان استان یزد نیز فراهم شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا