برگزاری مدرسه تابستانه مهارت توسط جهاددانشگاهی خراسان رضوی

​​​​​​​مدرسه تابستانی مهارت امسال برای سومین سال پیاپی به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در ۱۵ عنوان برای دانشجویان علاقه‌مند در زمینه‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و اقتصادی دوره آموزشی از ۳۰ تیرماه تا ۸ شهریورماه برگزار می‌کند.

به گزارش سینا از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، مهدی نعیمیان‌راد مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی  با اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره‌های آموزشی با تشکیل گروه‌های فکری و جلسات هم‌اندیشی، مطابق با سلایق و دغدغه‌های دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاهی و سایر علاقه‌مندان به حوزه فراغت و یادگیری  برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در مدرسه مهارت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، نیازسنجی جامعی با نگاه به زمان، هزینه، بهره‌وری و سرگرمی انجام شده و به طرح‌ریزی و ایده‌پردازی کلاس‌های تابستانه‌ی مهارت با موضوعاتی در زمینه‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و اقتصادی پرداخته است.

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه کلاس‌های مدرسه مهارت در 15 عنوان برگزار می‌شود، بیان کرد: آموزش خبرنگاری، فتوشاپ، گویندگی پادکست، روش تحقیق و مقاله‌نویسی، آموزش ویترای، هوش مالی، ورک شاپ باندانا، جستارنویسی، آموزش تزریقات، کمک‌های اولیه، پرورش قارچ، بافت دست‌بند، فرماندهی به هوش مصنوعی، ورک‌شاپ تولید محتوا با موبایل  و ساخت شمع از جمله عنوان‌های سومین مدرسه تابستانه مهارت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی است.

گفتنی است، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صفحات مجازی سازمان دانشجویان در شبکه‌های اجتماعی تلگرام به آدرس sdjdm، اینستاگرام به آدرس sdjdm.ir، ایتا به آدرس sdjdm-ir  و سایت سازمان دانشجویان به آدرس sdjdm.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا