فیگما ویژگی جدید هوش مصنوعی را متوقف می کند

آرین کربلائی: این هفته ، دیلان فیلد مدیرعامل فیگما گفت که این شرکت به طور موقت ویژگی هوش مصنوعی “Make Design” خود را غیرفعال خواهد کرد. این تصمیم پس از اینکه این ابزار به “آموزش بیش از حد مقرر با استفاده از داده‌های این برنامه” در برنامه های استفاده کننده آن متهم شد، گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری سینا، این ویژگی که در کنفرانس سالانه Config شرکت معرفی شد ، هدف آن شروع فرآیند طراحی با تولید طرح‌بندی‌های رابط کاربری و اجزای از پیام‌های متنی بود، اما پس از تقلید از طرح‌بندی برنامه آب و هوایی اپل با انتقاد مواجه شد.

یوتیوب این هفته به آرامی تغییراتی در سیاست‌های خود ایجاد کرد که به مردم اجازه می دهد تا درخواست حذف محتوای مصنوعی تولید شده توسط هوش مصنوعی یا سایر محتوای مصنوعی را که چهره یا صدای آنها را شبیه‌سازی می‌کند ، ارائه دهند. این اقدام نشان‌دهنده تغییر در نظر یوتیوب است، جایی که این شرکت در حال حاضر به عنوان یک مسئله حریم خصوصی، به جای فقط یک مسئله اعتدال محتوا به شدت محو می‌شود.

فیسکر از قاضی دادگاه ورشکستگی دلاور(Delaware) که بر پرونده فصل 11 نظارت دارد، خواسته تا فروش موجودی باقی مانده از Suv های تمام الکتریکی اقیانوس را تایید کند.  که اگر تایید شود  این شرکت قادر خواهد بود که خودروهای الکتریکی خود را به یک شرکت اجاره خودرو مستقر در نیویورک به قیمت حدود 14000 دلار برای هر خودرو تغییر دهد که این قیمت نسبت به قیمت شروع  70 هزار دلاری که برخی از آنها مدنظر داشتند، کاهش شدیدی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا