ارائه خدمات مشاوره حقوقی در اتاق بازرگانی قم

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی گفت: از این پس فعالان اقتصادی استان برای مشاوره و رفع مشکلات حقوقی خود می‌توانند به میز خدمت حقوقی اتاق بازرگانی مراجعه کنند.

به گزارش سینا پرس به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، در نشست کمیسیون حقوقی قضایی اتاق بازرگانی قم که در سالن تشکل‌های این اتاق برگزار شد، احمد وحیدی منش با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سمت اتاق قم در جهت رفع مشکلات حقوقی واحدهای صنعتی و فعالان اقتصادی استان گفت: یکی از بزرگترین دغدغه‌های صاحبان مجموعه‌های تولیدی و بازرگانان، عدم وجود یک مرکز مشخص برای مشاوره تخصصی بود که ما در کمیسیون حقوقی قضایی با به کارگیری کارشناسان خبره این حوزه، درصدد به وجود آوردن این فضا بودیم که از این پس اجرایی خواهد شد.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قم بر لزوم فرهنگ‌سازی و تعلیم پرسنل و مدیران واحدهای بخش خصوصی در زمینه حقوقی تاکید کرد و ادامه داد: به زودی ساخت و انتشار کلیپ‌های آموزشی با موضوعاتی نظیر، حقوق تجارت بین الملل، اصول حقوق داوری، ثبت نام تجاری و … آغاز خواهد شد.
وی افزود: با بررسی بانک اطلاعاتی اعضا و کارشناسان اتاق قم، به فهرست کاملی از مشاوران مبرز در موضوعات حقوقی دست یافتیم که همین امر سبب شد تا برای برگزاری دوره‌های آموزشی آتی و همچنین بخش حقوقی مرکز مشاوره اتاق با دست بازتری به سراغ افراد برویم.
همچنین در پایان این نشست با برگزاری انتخابات، دکتر نصیر رحمدل به عنوان نایب رئیس دوم این کمیسیون انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا