آغاز عملیات اجرایی طرح تولید دستکش لاتکس و پی وی سی در لارستان

عملیات اجرایی و احداث طرح تولید دستکش‌های پزشکی و صنعتی در شهرستان لارستان امروز، ۲۰ تیرماه با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس، نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، و جمعی از فعالین اقتصادی و سرمایه‌گذاران آغاز شد.

این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در زمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی لارستان اجرایی می‌شود. حجم سرمایه‌گذاری این طرح بیش از ۴۲۰ میلیارد تومان برآورد شده و ظرفیت تولید سالیانه آن ۴۰ میلیون جفت دستکش است. انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این پروژه، بیش از ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در این مراسم، اظهار داشت: دستکش‌های تولیدی این کارخانه کاربردهای گسترده‌ای در مراکز پزشکی، ایمنی، درمانی، بیمارستانی، نظامی و شیمیایی دارند و می‌توانند در جراحی و معاینه نیز مورد استفاده قرار گیرند.

حمیدرضا ایزدی افزود: صنایع دانش‌بنیان و اشتغالزا نقش مهمی در جهش تولید، شکوفایی و پویایی اقتصاد و همچنین افزایش سطح اشتغال در شهرستان لارستان و استان فارس خواهند داشت.

وی اضافه کرد: این طرح با هدف ارتقای سطح بهداشت و ایمنی در مراکز درمانی و صنعتی و همچنین تقویت اقتصاد منطقه‌ای و ملی اجرا می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که با بهره‌برداری از آن، گام مهمی در جهت تحقق اهداف توسعه‌ای کشور برداشته شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا