کمک به درمان دردهای عصبی و کم خونی با مکمل ایرانی

طی مراسمی با حضور متخصصان حوزه‌های غدد، نورولوژی و تغذیه از مکمل ایران ساخت “نوروستایل” با قابلیت کمک به درمان دردهای عصبی و کم خونی رونمایی شد.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دکتر رکسانا کیا، مدیرعامل شرکت تولیدکننده این محصول با اعلام این مطلب گفت: این مکمل که در قالب قرص خوراکی توسط متخصصان شرکت نکسوس از شرکتهای زیرمجموعه گروه دارویی اکتوور تولید شده هم در افراد عادی و هم در افراد مبتلا به دیابت که در تزریق دارو مشکل دارند، قابل استفاده است.

وی با بیان اینکه ترکیبات به‌کار رفته در مکمل نوروستایل شامل ترکیبات گروه‌های ویتامین B است خاطرنشان کرد: علاوه بر بیماران دیابتی، افراد ۶۵ سال به بالا، بیمارانی که جراحی‌های گوارشی انجام داده‌اند و افراد دارای رژیم غذایی گیاه‌خواری از دیگر گروه‌هایی هستند که می‌توانند از اثرات مطلوب این محصول بهره‌مند شوند.

کیا با بیان این که نکسوس محصولات جدیدی از نوع قرص، سافت ژل و جوشان توزیع کرده و قرار بر این است تا در آینده‌ای نزدیک مکمل‌هایی به شکل ساشه و ویال خوراکی تولید و در بازار عرضه کند از برنامه ریزی برای ورود جدی به حوزه صادرات این مکمل ها خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا