ثبت‌نام در همایش و نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی (IPH2024)

سومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی (IPH2024) از تاریخ 17 لغایت 19 مردادماه 1403 در محل مرکز همایش­های بین المللی سازمان صدا و سیما در شهر تهران برگزار خواهد شد. این رویداد بین المللی به میزبانی مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی و انجمن گردشگری سلامت استان تهران، با همراهی انجمن ها و تشکل های فعال بین المللی در صنعت سلامت و گردشگری درمانی و همچنین بیمارستان ها، کلینیک ها و شرکت های مرتبط با صنعت سلامت از سراسر دنیا برگزار می شود.

هدف از برگزاری این رویداد برندسازی و معرفی ظرفیت­ها و خدمات بیمارستان­ها، کلینیک­ها و مراکز درمانی از یک سو و از سوی دیگر معرفی دستاوردهای فناورانه و نوآورانه شرکتهای ارائه دهنده خدمات و محصولات مرتبط با صنعت سلامت و خدمات درمانی، تجهیزات پزشکی و فرآورده­های دارویی می باشد. مشارکت کنندگان و میهمانان این رویداد از 35 کشور دنیا بوده و در برنامه های متنوعی از جمله نمایشگاه جانبی، نشست تخصصی فناوری های صنعت سلامت (Health Tech Talk)، پنل­ها تخصصی، کارگاه های آموزشی و سایر برنامه های جانبی، به تبادل تجارب و معرفی خدمات و محصولات خود می پردازند.

رویداد IPH2024 فرصتی بی نظیر برای توسعه ارتباطات و شبکه سازی های تجاری با بازارهای بین المللی برای شرکت های فناور و دانش بنیان کشور بوده تا ضمن توسعه ارتباطات و بازارها در داخل و خارج از کشور با تجارب بین المللی در این حوزه آشنا گردند. به منظور حمایت شرکت های دانش بنیان و فناور در صنعت سلامت طی هماهنگی های بعمل آمده توسط سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین المللی شرایط ویژه ای از طرف برگزارکننده رویداد به شرح زیر در نظر گرفته شده است.

  • 20 درصد تخفیف ویژه شرکت­های دانش­بنیان جهت خرید تیکت­های ورودی (استاندارد، طلایی، ویژه)
  • 15 درصد تخفیف ویژه شرکت­های دانش­بنیان جهت مشارکت به عنوان غرفه دار در فضای نمایشگاه جانبی
  • 15 درصد تخفیف ویژه شرکت­های دانش­بنیان جهت مشارکت به عنوان اسپانسر رویداد و یا برنامه­های جانبی

شرکت های دانش بنیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام جهت حضور و مشارکت در این رویداد بین المللی و برنامه های جانبی آن می­توانند به سایت رسمی رویداد به آدرس www.iphospitals.com/fa  مراجعه و یا با دبیرخانه رویداد با شماره تلفن 02126370192 تماس حاصل نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا