راه حل مشکلات، حضور حداکثری مردم در انتخابات است

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان این که راه حل مشکلات، حضور حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: هر چه مشارکت بیشتر باشد قدرت و انسجام ملی بیشتر می شود.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده در سلسله نشست‌های سبک زندگی اسلامی با موضوع بصیرت و آگاهی در انتخابات، گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات خنثی‌سازی توطئه‌های مختلف دشمنان است و مردم با حضور پرشور در صحنه‌ انتخابات برای دفاع از نظام و ارزش‌های والای آن به میدان می‌آیند و بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب به نمایش می‌گذارند.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان به حضور و مشارکت مردم در برهه‌های مهم اشاره کرد و افزود: نقش بی بدیل مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس کاملا بر همگان روشن و واضح است البته باید گفت در هشت سال جنگ تحمیلی نخبگان کشور نقش موثری را ایفا کردند و توانستند عملیاتهای مهم را برنامه‌ریزی و هدایت کنند امروز نیز باید از توانمندی نخبگان با تکیه به نوآوری و فن‌آوری بهره گیریم تا بتوانیم با توان داخلی مسیر پیشرفت و تعالی کشور را طی کنیم.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام و المسلمین حسن عامری مبلغ حوزه و دانشگاه با اشاره به کلام حضرت علی (ع) برگرفته از نهج البلاغه گفت: قیام به حق، حق گویی، دفاع از اسلام، پایداری بی نظیر، تحمل مشکلات، سنبل ارزشها و پاک بودن از نقص‌ها، از جمله مواردی است که باید در انتخاب فرد اصلح مد نظر داشته باشیم.

وی افزود: مدافع حقوق مستضعفان، مطیع در برابر فرمان خدا، پایداری در برابر دین، پایبندی به عهد الهی و … از جمله صفاتی است که رییس جمهور آینده باید دارا باشد.

این مبلغ حوزه و دانشگاه گفت: امام علی (ع) چهار خصوصیت را برای فردی که مسوولیتی را برعهده می‌گیرد مهم دانسته اند و فرمونده اند “مرا یاری کنید با ورع و تقوا، تلاش و کوشش، پاکدامنی و دروغ نگفتن.” که می توانیم این چهار خصوصیت را در انتخاب فرد اصلح در منصب ریاست جمهوری مد نظر داشته باشیم.

وی با بیان این که باید به آرمانهای امام خمینی (ره)، رهبری و شهدا، احترام بگذاریم، گفت: در آستانه یک انتخاب بزرگ هستیم باید کسی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده مسیر شهدا باشد. منظومه و خط فکری امامین انقلاب را بشناسد و به آن عمل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا