توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی
انتشار دفترچه راهنمای امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی

دفترچه راهنمای دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی منتشر شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی، با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز در دستگا‌ه‌های اجرایی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی برای استخدام در دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام شد.

ثبت‌نام در این آزمون از 14 تیرماه آغاز و تا 23 تیرماه ادامه دارد. همچنین تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون 9 و 12 مردادماه 1403 اعلام‌شده است.

مرکز آزمون جهاددانشگاهی ظرفیت جذب این آزمون را ۵۲۵۰ نفر در دستگاه‌ها وزارت کشور، وزارت میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع‌دستی، وزارت ورزش و جوانان، پست‌بانک ایران، حوزه هنری انقلاب اسلامی، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان آموزش، ترویج و تحقیقات کشاورزی،  سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شرکت مادر تخصصی منابع آب ایران، روزنامه رسمی کشور، گمرک جمهوری اسلامی ایران  اعلام کرده است که اطلاعات تکمیلی در دفترچه آزمون درج‌شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir  مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا