دوره های آموزشی مسابقات هوش‌ مصنوعی

دوره آموزشی اول مسابقات هوش‌ مصنوعی به همت دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان دیجیتال از 24 تیر تا 24 مرداد برگزار می شود.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هوش مصنوعی در سال‌های اخیر به دلیل کاربردهای گوناگون در حوزه‌های مختلف در سطح جهانی مورد اقبال فراوان محیط‌های صنعتی و دانشگاهی قرار گرفته است. در ایران نیز پیش بینی می شود هوش مصنوعی اقتصاد کشور را متحول کند و حداقل 150 میلیارد دلار درآمدزایی برای کشور داشته باشد.

در این راستا دانشگاه صنعتی شریف با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری مسابقات بین ­المللی رایان را با هدف کسب مرجعیت علمی در منطقه، افزایش توانمندیها و مهارت حل مساله، شکلگیری تعاملات و ارتباطات بین المللی و … برگزار می­ کند. هدف از برگزاری این دور از دوره های آموزشی توانمندسازی شرکت کنندگان و افزایش مهارت ها  و آمادگی برای این مسابقات است و در این راستا، دوره‌های آموزشی هوش مصنوعی توسط اساتید دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف برگزار می­ شود. این دوره (مقدمه­ ای بر یادگیری ماشین و ژرف) با موضوعات «یادگیری ماشین چیست؟»، «رگرسیون، یادیگری مبتنی بر نمونه»،«بهینه سازی و منظم سازی»، «مدل های مولد ژرف» و … به صورت آنلاین و با تخفیف 98 درصد از 24 تیرماه تا 24 مرداد ماه برگزار می­ شود.

شرکت کنندگان در دوره آموزشی علاوه بر آمادگی برای شرکت در مسابقات بین المللی هوش مصنوعی رایان از  جوایز نفیس (35 هزار دلار) بهره مند شده و در صورت گذراندن دوره با موفقیت، گواهی رسمی دو زبانه از دانشگاه صنعتی شریف دریافت می کنند.

گفتنی است مهلت ثبت نام این دوره تا 20 تیر ماه 1403 است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس 83531014 تماس گرفته و برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://micro.ce.sharif.edu/ai-contest مراجعه کنند.

#15

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا