حضور پارک‌ علم و فناوری البرز در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از شنبه نهم تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده و پارک‌ علم و فناوری البرز با شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپی خود در این نمایشگاه حضوری فعال و موثر دارد.

به گزارش سینا از روابط عمومی پارک‌ علم و فناوری البرز، مهندس سیدمهران مهدوی مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز در این زمینه گفت: بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳) از ۹ تا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست و دستاوردهای دانش بنیان، استارت آپی و فناورانه خود را به بازدیدکنندگان عرضه می نماید.

وی افزود: در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده است، شرکت‌های دانش‌بنیان به معرفی محصولات و توانمندی‌های خود در حوزه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک می‌پردازند.

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز در ادامه گفت: نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) فرصت ارزشمندی است تا فعالان عرصه فناوری (شرکت‌ها و استارتاپ‌های حوزه IT، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان) در آن حضور داشته باشند و با سایر همتایان خود به تعامل بپردازند، از ماموریت‌های مهم این نمایشگاه می‌توان به توسعه اقتصاد دیجیتال اشاره کرد.

مهندس مهدوی با تصریح اینکه پارک‌ علم و فناوری البرز هم در این نمایشگاه با تعداد قابل توجهی شرکت‌های دانش بنیان و فناور در این رویداد مهم مشارکت نموده و حضور دارد، اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۶ از غرفه پارک‌ علم و فناوری البرز تا روز سهشنبه ۱۲ تیرماه واقع در سالن ۴۰‌ غرفه ۹۴۰ بازدید کنند.

گفتنی است رویکرد بیست و هفتمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) این است که بیش از گذشته از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود، بخش عمده‌ای از سرمایه در صنایع قدیمی‌تر هزینه شده و برگزاری این نمایشگاه بستری را فراهم می‌کند تا سرمایه‌گذاران بخشی از سرمایه خود را به سمت استارتاپ‌های جدید هدایت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا