شهردار شیراز مطرح کرد:
ضرورت ارتقای سیما و فضای سبز شهری با همکاری هنرمندان و نهادهای علمی

شهردار شیراز در بازدید از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان و نهادهای علمی برای ارتقای سیما و فضای سبز شهری تاکید کرد.

محمد حسن اسدی امروز، ۱۱ تیرماه در این بازدید با تاکید بر نقش بالادستی و نظارتی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بر مناطق یازده گانه در حوزه تخصصی خود اضافه کرد: این سازمان باید مورد توجه قرار گیرد و از نظرات متخصصین در انجام امور استفاده شود.

وی با بیان اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز باید برنامه محوری را سرلوحه کار خود قرار دهد، افزود: ضروری است ارتباط با نهادهای علمی، دانشگاه ها و اساتید خبره در حوزه های مختلف همچون فضای سبز، آبخیزداری، مبلمان شهری، سیمای شهری و … تقویت شود.

شهردار شیراز با اشاره به لزوم تامین منابع آبی پایدار جهت آبیاری فضای سبز گفت: استفاده از روش های نوین آبیاری و ایجاد تصفیه خانه های محلی جهت تامین منابع آبی پایدار امری حیاتی و مهم است، همچنین توسعه کمربند سبز اطراف شیراز نیز با جدیت باید دنبال شود.

اسدی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه نوسازی تمثال مبارک شهدا ادامه داد: توجه به تصاویر و تمثال مبارک شهدا به عنوان الگوهای ایثار و مقاومت اقدامی ماندگار در راستای پاسداشت ارزش های دفاع مقدس است.

این مقام مسئول اضافه کرد: ساخت و نصب المان شهری باید به روز، طبق نیاز جامعه و با استفاده از ظرفیت هنرمندان و اساتید حاذق انجام شود.

وی در این بازدید که با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل انجام شد بر تکریم ارباب رجوع و برپایی میزهای خدمت جهت گفتگوی بی واسطه با شهروندان و تسریع انجام امور آنها تاکید کرد.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، اسدی با اشاره به نقش بی بدیل شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز بیان کرد: اقدامات ترویجی و آموزش فرهنگ شهروندی در این حوزه می‌تواند تاثیرگذاری بالایی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا