نائب رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز مطرح کرد:
درخواست اجرای احکام قلع بناهای غیر مجاز در باغات قصردشت

نائب رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز از شهرداری این کلانشهر خواست تا احکام قلع بناهای غیر مجاز در باغات قصردشت را اجرا و نتایج آن را به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش سینا پرس فارس،  محمود صفایی امروز، دهم تیر ماه در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: توسعه و عمران شهر شيراز وظيفه و تكليف شوراي اسلامي شهر و شهرداري شيراز است.

وی افزود: دردوره كنوني همت عالي همه دست اندرکاران موجب تحرك جدي در رشد و توسعه روز افزون شهر شيراز در همه عرصه ها شده است و اينجانب با اطمينان خاطر اعلام مي نمايم اين دوره مديريت شوراي ششم و شهرداري جزو درخشان ترين سال هاي سازندگي شيراز مي باشد كه برخود لازم ميدانم از همه دست اندكاران و حاميان اين رويكرد از اعضاي محترم شوراي اسلامي شيراز، شهردار محترم، معاونين و مديران،كارشناسان و همه زحمت كشان اين عرصه تشكر و قدرداني نمايم.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: شب هاي شنبه كه مدتي است از شيفت شبانه پروژه هاي عمراني بازديد صورت مي گيرد نشانگر تلاش هاي مخلصانه مجموعه شهرداري است و حضور اصحاب رسانه و گزارش هاي واقعي آن ها گوياي ديدگاه خدمت به مردم و عشق خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي است كه انصافا بايد الگوي سايرين قرار گيرد و با حمايت و همكاري اين رويكرد تقويت شود.

صفایی ادامه داد: استاندار فرهيخته و محترم در ساماندهي كمربند جنوبي شيراز تلاش نمودند و در اين راستا شهرداري و شوراي اسلامي شهر تلاش ويژه اي براي ساماندهي محوركمربندي داشتند اما موضوع روشنايي مسير كمربندي هنوز اجرايي نشده است و ايمني مسير تكميل نشده است. لذا تقاضا می شود دستور پيگيري صادر فرمائيد، هرچه سريع تر اين مهم محقق شود.

وی خاطر نشان کرد: در محدوده منطقه هفت شهرداري كه اينجانب ناظر آن مي باشم بيشترين و مهم ترين تقاضاي مردم عزيز منطقه مبني بر اجراي شبكه فاضلاب است و واقعا مشكل بهداشت و توسعه منطقه منوط به اجراي شبكه فاضلاب مي باشد. لذا از مديريت محترم شركت آبفا شيراز تقاضا دارم اولويت اول شبكه فاضلاب را دراين محدوده قرار داده و مشكل چندين ساله مردم را درسال جاري مرتفع نمايند.

نائب رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: آراء كميسيون ماده صد مبني بر قلع بناهاي غير مجاز بويژه در حوزه استحفاظي باغات كه مربوط به سنوات گذشته مي باشد بلا تكليف مانده است و از شهردار محترم درخواست دارم نسبت به اجراي احكام قلع در حوزه باغات قصردشت اقدام لازم مبذول وگزارش آن به استحضار مردم برسانند تا سايرين نيز نتيجه تخريب در باغات را متوجه شده و از مماشات با افراد متخلف جلوگيري شود.

صفایی در پایان تصریح کرد: در انتها برخود و ساير عزيزان همكار يادآوري مي نمايم در مدت باقيمانده در اين دوره شورا با همدلي بيش از پيش و دوري از مسايل اختلافي برنداي وحدت و همدلي و فراهم نمودن فضاي كار و تلاش بيشتر همت نموده و رضايت حضرت حق و مردم عزيز شيراز را فراهم نمائيم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا