برگزاری سیزدهمین رویداد تور فناورانه همزمان با نمایشگاه الکامپ

مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، همزمان با برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، سیزدهمین تور فناورانه (Tech Tour) را برگزار خواهد کرد.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سیزدهمین رویداد تور فناورانه با هدف آشنایی نخبگان دانشگاهی با صنایع فعال کشور در حوزه الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و سایر حوزه‌های وابسته، استفاده از ظرفیت و توانمندی نخبگان در راستای رفع نیازها و چالش‌های فناورانه موجود در این حوزه و همچنین شبکه‌سازی میان نخبگان با صاحبان شرکت‎‌های مرتبط برگزار می‌شود.

از محورهای اصلی این رویداد که روز یکشنبه دهم تیرماه برگزار می شود می‌توان به گفتگو و شبکه‌سازی میان نخبگان با فعالان صنعتی در حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، معرفی نخبگان فعال به صاحبان صنعت و فناوران، معرفی چالش‌های فناورانه و صنعتی در حوزه الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک، بازدید از دستاورد‌های فناورانه متخصصان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) و بازدید از غرفه‌های منتخب نمایشگاه الکامپ اشاره کرد.

این رویداد، 10 تیر‌ماه 1403، ویژه نخبگان دانشگاهی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا 9 تیرماه جهت شرکت در این رویداد و ثبت‌نام اقدام کنند.

گفتنی است، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تورهای فناورانه می توانند به https://techtour.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا