اختتام طرح پژوهشی شناسایی و تحلیل ذینفعان و تدوین الگوی مشارکت و هم افزایی ظرفیت های سازمان شهرداری اصفهان

طرح پژوهشی شناسایی و تحلیل ذینفعان و تدوین الگوی مشارکت و هم افزایی ظرفیت های سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان به سرانجام رسید.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، طرح شناسایی و تحلیل ذینفعان و تدوین الگوی مشارکت و هم افزایی ظرفیت های سازمان فرهنگی ،اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان توسط مرکز خدمات تخصصی توسعه بهره وری و سیستم ها به پایان رسید.

در این تحقیق تلاش شده است از طریق تدوین بوم مدل کسب و کار سازمان، زنجیره ارزش سازمان و هم‌چنین مطالعات اسناد و مطالعات مرتبط، مصاحبه با ذینفعان و مطالعات پرسش‌نامه‌ای نقشه‌ی ذینفعان سازمان استخراج شود و روابط بین آن‌ها تدوین شود.

در ادامه خواسته‌های آن‌ها اولویت‌بندی شده و جهت بهبود روابط و افزایش مشارکت با آن‌ها از طریق جلساتی با خبرگان، پیشنهاداتی ارائه شود.

از خروجی‌های این پژوهش می‌توان در برنامه‌ریزی استراتژیک، طراحی خدمات جدید به خصوص در عرصه بازی و نشاط اجتماعی، اصلاح فرآیندها به خصوص در فرآیندهای مرتبط با افزایش مشارکت و جذب شهروندان، همچنین اصلاح فرآیندهای داخلی در سطح سازمان که مورد کاربرد برای کارکنان است، حذف فرآیندهای زاید از رویه‌های سازمان، جذب مشارکت بخش خصوصی و سازمان‌های اجرایی دیگر از طریق طراحی زیست بوم مناسب بهره برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا