بازدید هیئت اعزامی صنعت اسباب بازی از برخی شرکت‌های ازبکستانی تولیدکننده اسباب بازی

هیئت اعزامی زیست بوم صنعت اسباب بازی در جریان سفر به ازبکستان از برخی از شرکتهای اصلی تولیدکننده اسباب بازی در آن کشور بازدید کرد.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این بازدید با حضور مسعود حسنلو، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و فعالان زیست بوم صنعت اسباب بازی حاضر در هیئت اعزامی در محل کارخانه تولیدی این شرکت ها جمعه ۸تیرماه برگزار و از شرکتهای مختلف بازدید شد.

 ازبکستان دارای ظرفیت بازار حدود ۲۰۰ میلیون دلاری سالانه در حوزه مصرف محصولات اسباب بازی است و در این بازدید برخی از بزرگترین تولیدکنندگان اسباب بازی ازبکستانی با حجم بازار مناسب داخلی و صادراتی نیز معرفی شدند.

در این بازدید، شرکت‌ها و تولیدکنندگان ازبکستانی برای همکاری با فعالان تولیدی و اقتصادی صنایع خلاق حوزه اسباب بازی ایرانی از طریق بهره برداری از ظرفیت قالب‌های صنعتی طرفین، همکاری و تسهیل گری تبادلات مالی، اقتصادی و صنعتی ازبکستانی براساس قوانین ، مقررات تجاری و اقتصادی ازبکستان، تامین قطعات و مواد، خرید محصول، بسته بندی، ظرفیت های تولید و برند مشترک و… استقبال کردند.

حسنلو طی این جلسه بر حمایت دولت ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از زیست بوم صنعت اسباب بازی تاکید کرد.

همچنین در این جلسه، حسین نخ چی، مسئول کارگروه اسباب بازی ستاد و از اعضای هیئت اعزامی به ازبکستان ضمن گفت‌وگو با تولیدکنندگان ازبکستانی به بیان ظرفیت‌های مشترک همکاری با فعالان اقتصادی صنایع خلاق آن کشور پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا