راه‌اندازی دپارتمان رسانه توسط جهاددانشگاهی استان مرکزی

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی از راه‌اندازی دپارتمان رسانه به همت این معاونت و با همکاری مرکز رسانه ماهور در استان خبر داد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان با اعلام این خبر، گفت: دوره های مهارتی و تخصصی ویژه علاقه‌مندان و اصحاب رسانه به همت این معاونت با همکاری مرکز رسانه ماهور در استان برگزار می شود.

وی افزود: دوره های آموزشی شامل آموزش پردازش تصویر، تصویربرداری حرفه‌ای با گوشی موبایل، تولید محتوا به وسیله هوش مصنوعی، گزارش‌نویسی خبری، گزارش تصویری خبری، خبرنگاری، اصول و فنون مصاحبه خبری، اجرا و گویندگی، فن بیان و سخنرانی، ارتباط غیرکلامی و زبان بدن و حل مساله و تصمیم گیری است.

نعمتی با اشاره به این که دوره‌های مذکور با ارائه گواهینامه معتبر همراه خواهد بود، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در دوره‌های آموزشی مذکور به نشانی مرکز آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی استان مرکزی و یا مرکز رسانه ماهور در اراک مراجعه نمایند.

به گفته وی؛ دوره‌های مهارتی و تخصصی این معاونت در محل مرکز اصحاب هنرو رسانه ماهور اراک برگزار می شود.

این مقام مسوول در پایان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره مرکز ماهور 0939263370 و یا با مرکز آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی32792850 و 32241434 تماس بگیرند و یا در لینک کانال تلگرام، ایتا و اینستا به نشانی jahad@m ثبت نام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا