نشست دوجانبه معاونان جهاددانشگاهی قم و دانشگاه فرهنگیان برگزار شد

نشست هم اندیشی معاونان آموزش و کارآفرینی و فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم با معاون فرهنگی و آموزش دانشگاه فرهنگیان استان به منظور افزایش تعامل دوجانبه در راستای نیل به اهداف مشترک برگزار شد.

به گزارش سینا پرس، یاسر شریفی سرپرست معاونت آموزش و علی حسینی معاون فرهنگی این نهاد با حجت الاسلام مقدمی معاون فرهنگی و توکلی معاون آموزش دانشگاه فرهنگیان استان در سالن جلسات این معاونت دیدار و گفت و گو کردند.
در این نشست راهکارهای همکاری و تعامل بیشتر جهاددانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان استان در راستای نیل به اهداف مشترک مطرح و بررسی شد.
سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی قم در این نشست به تشریح توانمندی های این نهاد انقلابی پرداخت و گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی، حلقه واسطه بین جامعه و حوزه های مختلف دانشگاهی است.
یاسر شریفی افزود: جهاددانشگاهی می تواند با ارائه توانمندی و ظرفیت های موجود و تعامل با دانشگاه ها، مسائل را در چارچوب علمی و دانشگاهی ارزیابی کند.
معاونان دانشگاه فرهنگیان نیز در ادامه با توجه به تجارب فراوان جهاددانشگاهی بر ضرورت افزایش تعامل سازنده و گسترش همکاری های مشترک تاکید کردند.
همچنین تشکیل کمیته های تخصصی در بخش آموزش و فرهنگی و نیازسنجی در حوزه های مختلف از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست مشترک به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا