اهتزاز پرچم کنگره 15 هزار شهید فارس در دروازه قرآن

مراسم اهتزاز پرچم کنگره سرداران، امرا و ۱۵ هزار شهید استان فارس با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 4 تیرماه در محل دروازه قرآن شیراز برگزار شد.

به گزارش سینا پرس فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این مراسم بیان داشت: درود می فرستیم به روان پاک ۱۵ هزار شهید در خون خفته استان فارس که این پرچم افتخاری که امروز بالای سر شیراز برافراشته شد به واسطه خون پاک و مطهر آنان نصیب مردم فارس شده است.

آیت الله لطف الله دژکام افزود: مسلما در آغاز فریاد بلند حق خواهی، عدالت خواهی و مبارزه با ظلم و بیدادگری از حلقوم نازنین امیرالمومنین علی(ع) بلند شده است و همه شهدا، مجاهدین و مومنین در ادامه راهی که آن وجود مقدس به بشریت نشان داده است قدم می زنند.

او ادامه داد: شهدا عهد بستند و عمل کردند و عده ای پشت سر آنها باید صادق باشند و راست بگویند و همان مسیر را بروند، اگر ما پرچم شهیدان را بر می افرازیم توقع آن است که ادامه دهنده آن مسیر باشیم.

بیاییم با همه شهیدان، با امام شهیدان و با امیر مومنان تجدید پیمان کنیم که هرچه هستیم در این راه نورانی که شهدا رفتند قدم بزنیم و انشاالله در آخرت خدا همراهی و همنشینی با شهیدان را از ما دریغ ندارد. دعا می کنیم تا همه ما به لطف الهی ادامه دهنده مسیر شهدا باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا