برگزاری نشست بانوان فعال اقتصادی استان با نماینده اتاق بازرگانی بغداد

به گزارش سینا پرس به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، نشست بانوان فعال اقتصادی استان با نماینده اتاق بازرگانی بغداد به همت کانون زنان بازرگان اتاق بازرگانی قم برگزار شد.
در این نشست که با حضور بانوان فعال در حوزه اقتصاد و تولید برگزار شد، خانم سهیر نماینده اتاق بازرگانی بغداد با تقدیر از اتاق قم که پایه گذار چنین نشست‌هایی در استان قم است، بیان کرد: وضعیت فعالیت اقتصادی بانوان در ایران و عراق شباهت‌های بسیاری دارد که همین امر یکی از عوامل نزدیکی دو کشور در این بخش است.
سهیر با ابراز شعف بسیار از جوان و ‌پویا بودن بانوان فعال اقتصادی استان قم عنوان کرد: ایجاد راه‌های ارتباطی از قبیل برگزاری نمایشگاه‌های دوجانبه برای پیشبرد اهداف دو طرف و نزدیکی و شناخت هرچه بیشتر طرفین از بازارهای مقابل از الزامات همکاری دو کشور است.
در این جلسه همچنین مجموعه‌های تحت مدیریت بانوان استان قم معرفی شدند و همچنین ظرفیت‌های گسترش همکاری‌ها و توسعه روابط تجاری با بازار عراق نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
الهام نداف‌نیا رئیس کانون زنان بازرگان استان هم از آماده سازی اطلاعات واحدهای بخش خصوصی تحت مدیریت بانوان استان خبر داد و گفت: با همکاری با مرکز مطالعات راهبردی اتاق بازرگانی قم و دریافت این اطلاعات، آماده ارائه خدمات ویژه به بانوان فعال قمی در زمینه‌های مختلف از جمله تسهیل در صادرات آنها هستیم.
در پایان با برنامه ریزی صورت گرفته، مقرر شد خانم سهیر در روزهای آتی از واحدهای بانوان اقتصادی استان بازدید به عمل آوردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا