به عنوان گام اول جشنواره بازی‌های بومی, سنتی و آئینی
برگزاری حداقل یک بازی در دانشگاه‌ها در هفته تربیت بدنی

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: گام اول جشنواره بازی‌های بومی، سنتی و آیینی با برگزاری حداقل یک بازی در دانشگاه‌ها در هفته تربیت بدنی، ۲۶ مهر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش سینا از روابط عمومی وزارت علوم به نقل از سازمان امور دانشجویان، اولین کارگروه بازی‌های بومی، سنتی و آئینی با حضور ابراهیم علی‌دوست مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، خدادادی رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، محمدرضا رجبی دبیر فدراسیون ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی و جمعی از مدیران تربیت بدنی در محل این سازمان برگزار شد.

علی‌دوست در حاشیه این نشست تصریح کرد: افتخار داشتیم تا در اولین کارگروه جشنواره بازی‌های بومی، سنتی و آئینی در خدمت برخی از مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های سراسر کشور باشیم.

وی ادامه داد: عزیزانی که در این کارگروه دعوت شده‌اند از اساتید و همکارانی بودند که یا سابقه برگزاری رویداد بازی‌های بومی، سنتی و آئینی را داشته‌اند یا در این زمینه صاحب تالیف و کتاب هستند و یا در سازمان‌ها و نهاد‌هایی هم‌چون وزارت ورزش و فدراسیون روستایی مسئولیت دارند.

علی‌دوست اظهار کرد: کلیت موضوع جلسه، تعیین عنوان جشنواره بود و قرار شد در جلسه بعدی که به زودی برگزار خواهد شد، شیوه‌نامه این جشنواره را تدوین کنیم.

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: ان شاء الله در هفته تربیت بدنی که ۲۶ مهر تا ۲ آبان برگزار می‌شود، بتوانیم گام اول این رویداد را با حداقل یک بازی بومی، سنتی در دانشگاه‌ها برگزار کنیم.

علی‌دوست در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاء الله مرحله استانی بازی‌های بومی، سنتی و آئینی تا اواخر اسفند ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا