اجرای طرح «غربالگری سلامت» اعضای جهاددانشگاهی طی ۳ مرحله

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی درباره طرح «غربالگری سلامت» اعضای جهاددانشگاهی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سینا از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی علوم‌‌پزشکی تهران، سیدرضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی با بیان این که این نهاد شبکه متکثری از خدمات در حوزه‌های مختلف را ارائه می‌دهد، اظهار کرد: بیش از 4 دهه از عمر جهاددانشگاهی می‌گذرد و این نهاد انقلابی طی 4 دهه حیات خود توانسته‌ است خدمات متعددی در حوزه‌های گوناگون مانند صنعت، سلامت، تعالی، تربیتی و آموزش ارائه دهد.

وی با بیان اینکه خدمات جهاددانشگاهی به عنوان منابع درآمدی این نهاد برآمده از انقلاب اسلامی ارائه شده‌اند گفت: جهاددانشگاهی، یک زیست‌بوم فناوری، دانش‌‌پایه و فرهنگ‌بنیان با ارائه خدمات مختلف است .

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی با بیان اینکه درنظر داریم محیط امنی از منظر سلامت برای جهادگران جهاددانشگاهی فراهم کنیم، افزود: اعضای جهاددانشگاهی باید از خدماتی که واحدها و سازمان‌های این مجموعه در حوزه سلامت ارائه می‌دهند، برخوردار شوند.

آقاسیدی درباره اجرا طرح «غربالگری سلامت» اعضای جهاددانشگاهی گفت: هنگامی که مسئولیت اداره سرمایه انسانی و توسعه رفاه جهاد دانشگاهی را برعهده داشتم، طرح غربالگری سلامت اعضای جهاددانشگاهی را مطرح کردم، اما این طرح به دلیل مسائل مختلف اجرا نشد. در حال حاضر، طرح غربالگری سلامت به همت سازمان جهاددانشگاهی علوم‌پزشکی تهران و با مشارکت تمام واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی که در زمینه سلامت ارزش افزوده ایجاد می‌کنند برای تمام جهادگران در حال اجرا است.

وی با بیان این که طرح غربالگری سلامت طی 3 فاز اجرا می‌شود، افزود: فاز اول طرح غربالگری سلامت، شناسایی و احصاء مشکلات پرسنل تمام‌وقت جهاددانشگاهی است. داده‌های به دست آمده از فاز اول مورد بررسی قرار می‌گیرند؛ اگر یک عامل که منجر به مخاطرات محیط کار می‌شود، شناسایی‌کنیم، در جهت ارتقاء سلامت محیط گام برمی‌داریم.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی گفت: مرحله دوم، سایر پرسنل جهاددانشگاهی مورد رصد و پایش قرار می‌گیرند و در فاز سوم، خانواده اعضای جهاددانشگاهی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا