پروژه های باغ موزه مشاهیر و منطقه ای تعیین تکلیف شد

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس از تعیین تکلیف پروژه موزه منطقه ای خبر داد و گفت: در نشستی با حضور استاندار فارس و مدیران ارشد استان موانع اجرایی این پروژه بررسی و دستورات لازم صادر شد.

محمد فرخ زاده امروز، 2 تیرماه با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه باغ موزه مشاهیر با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد به دلیل اهمال پیمانکار مدتهاست بصورت جدی دنبال نمی شود که قرار بر تعیین تکلیف فوری توسط میراث فرهنگی استان گردید.

وی افزود: گنجینه امن اشیا تاریخی در زمینی به مساحت ۲۹ هزار متر مربع و موزه منطقه ای فارس با وسعت ۲۰ هزار متر مربع از سال ۸۹ شروع شده و قرار بر تملک زمین توسط راه و شهرسازی استان بوده که بخشی انجام و در این جلسه مقرر گردید ۶ پلاک ضروری دیگر آن با پیگیری میراث و تملک راه و شهرسازی در اسرع وقت تملک و تحویل پروژه گردد.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس تصریح کرد: از سال ۹۷ محدوده پروژه باغ موزه مشاهیر که آن زمان ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت به بخش خصوصی واگذار شد و سرمایه گذار برای اجرای پروژه اقدام کرد که در حال حاضر ۷۵ درصد و البته با مشکل عدیده عدم انجام تعهدات پیمانکار مطابق قرارداد و عدم تعیین تکلیف در سالهای گذشته توسط میراث فرهنگی استان مواجه شد.

فرخ زاده با بیان اینکه هم اکنون موضوع اصلی، عدم تملک باقی مانده پلاکهای معارض طرح است از تصمیم‌گیری برای تهاتر ۶ قطعه زمین خبر داد و مقرر گردید میراث فرهنگی استان در کمترین زمان ممکن پلاک های معوض را تعیین و پس از تملک تحویل گیری نماید.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، وی با اشاره به عزم استان بر اتمام پروژه های نیمه تمام افزود این جلسات بصورت مستمر و دوره ای برگزار تا روند مشکلات موجود در مسیر طرحها برطرف و در اجرای آن تسریع گردد و خبرهای خوبی در این باره به مردم شریف فارس اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا