کتاب «مقدمه ای بر جراحی (برای دانشجویان)» منتشر شد

کتاب « مقدمه ای بر جراحی (برای دانشجویان)»با موضوع جراحی، توسط انتشارات جهاددانشگاهی قم به چاپ رسید.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد قم، کتاب « مقدمه ­ای بر جراحی (برای دانشجویان) » ترجمه دکتر مهرسا بصیری مقدم، آذین عرب خزاعی، دکتر راهله برادران، آذر عرب خزاعی، فاطمه وافی ثانی و فاطمه پولادخای است، در چاپ اول با شمارگان 1000نسخه در310 صفحه منتشر شد.

برشی از اثر:

در کتاب حاضر، به معرفی مفاهیم اساسی جراحی و اصول عملیاتی آن پرداخته شده است. هدف این کتاب، آموزش دانشجویان پزشکی و علوم پزشکی در زمینه مبانی جراحی و آشنایی آن‌ها با تکنیک‌ها و ابزارهای مورد استفاده در اتاق عمل است. این کتاب به دانشجویان کمک می‌کند تا با اصول جراحی آشنا شده و برای ورود به اتاق عمل آماده شوند. از مباحثی که در این کتاب پوشش داده شده است می‌توان به تاریخچه جراحی، اهمیت آناتومی و رادیولوژی برای جراحان، آماده‌سازی بیمار، تجهیزات جراحی، تکنیک‌های جراحی و مراقبت‌های حین و بعدعمل اشاره کرد. این اثر به عنوان یک منبع ارزشمند برای دانشجویان و علاقمندان به حوزه جراحی، ارائه شده است تا آنها را در مسیر یادگیری و تخصصی شدن در این حوزه یاری نماید.
دانشجویان زمان زیادی را با احساس گیجی و تلاش برای درک نحوه عملکرد سیستم­ها تلف می­کنند. درحالیکه دسترسی به راهنمایی مانند این کتاب در ارائه جهت‌گیری و داربستی از دانش پایه که به دانشجویان اجازه می‌دهد تا بر یادگیری خود تمرکز کنند نیز بسیار ارزشمند است. مزیت دیگر کتاب حاضر این است که دانشجویان آگاهانه­تر می­توانند تخصص خود را انتخاب کنند، نه اینکه تصادفاً با یک رشته تخصصی مواجه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا