در قالب برنامه اعتبار مالیاتی اجرا می شود:
امضای قرارداد دوم همکاری فناورانه جهاد خراسان رضوی

دومین قرارداد همکاری فناورانه در قالب برنامه اعتبار مالیاتی ذیل قانون جهش تولید دانش‌بنیان، توسط رییس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی و مدیرعامل شرکت ابزار پزشکی اسوه آسیا به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر مسعود گلستانی پور با اعلام این خبر ضمن اشاره به نیازهای فناورانه کشور در حوزه تجهیزات پزشکی، اظهار کرد: این قرارداد که امروز 30 خرداد ماه با موضوع “بومی‌سازی دانش فنی و تولید آزمایشی سیمان استخوانی پایه آکریلاتی مورد استفاده در عمل‌های جراحی ارتوپدی و ستون فقرات مطابق با استاندارد ISO5833 و ISO10993” به امضا رسید.

معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: مطالعات اولیه، شناسایی و تامین مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز تولید آزمایشی، تولید آزمایشی طبق الزامات استاندارد ISO5833، انجام آزمون‌های مشخصه یابی طبق استاندارد ISO5833 و ISO10993، انجام کارآزمایی بالینی و تدوین و ارائه دانش فنی در قالب گزارش نهایی، از جمله خدمات جهاددانشگاهی در قرارداد مذکور به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: به منظور استفاده از مزایای برنامه اعتبار مالیاتی، جزئیات فنی و اقتصادی این پروژه توسط شرکت ابزار پزشکی اسوه آسیا و با همکاری پژوهشگران گروه مواد این سازمان در سامانه etebar14 ثبت گردیده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا