ثبت‌نام دوره جدید طرح دانشجو معلم قرآن آغاز شد

نام‌نویسی برای حضور در دوره جدید طرح ملی دانشجومعلم قرآن کریم طی روزهای گذشته از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور آغاز شده و تا دهم تیرماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی، ثبت‌نام دوره جدید طرح ملی دانشجومعلم قرآن کریم که به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی برگزار می‌شود از روز ۲۷ خردادماه آغاز شده و تا دهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

آموزش‌های مربوط به این دوره از روز ۱۵ تیرماه آغاز خواهد شد و در پایان به دانشجویانی که این دوره را با موفقیت سپری کرده باشند، گواهینامه از سوی جهاددانشگاهی اعطا می‌شود.

بر اساس این گزارش از جمله اهداف این دوره آموزشی می‌توان به تربیت مربی آموزش قرآن کریم، حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان بالاترین سند فعالیت‌های قرآنی کشور و شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی در سطح کشور در جهت گسترش و توسعه معرفت قرآنی در میان دانشجویان اشاره کرد.

یادآور می‌شود طرح دانشجومعلم قرآن کریم ویژه دانشجویان ترم یک تا چهار مقطع کارشناسی، دانشجویان ترم یک مقطع کارشناسی‌ارشد و دانشجویان ترم یک مقطع دکتری و گروه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال در نظر گرفته شده است.

تسلط به تجوید مقدماتی، دارا بودن فن بیان و روحیه مربیگری، آشنایی مقدماتی با آموزش مفاهیم قرآن کریم و دارا بودن معدل بالای ۱۶ در دروس سپری شده از جمله شرایط دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در طرح تربیت دانشجو معلم قرآن است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره آموزشی می‌توانند به تارنمای سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به نشانی qurani.jdereg.ir مراجعه کرده و فرایند ثبت نام نهایی خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا