برندگان جوایز تئاتر تونی اعلام شد

مراسم اعطای جوایز سالانه تئاتر تونی در مرکز هنرهای نمایشی لینکلن در شهر نیویورک با اعلام برگزیدگان برگزار شد.

به گزارش سینا، در مراسم سالانه جوایز تئاتر تونی که با اجرای «آریانا دبوز» بازیگر برنده جایزه اسکار و تونی برگزار شد در نهایت نمایش «استریوفونیک» به کارگردانی «دانیل اوکین» که در حال و هوای دهه ۷۰ میلادی اتفاق می‌افتد، با کسب پنج جایزه از جمله بهترین کارگردانی و بهترین نمایش، برنده بزرگ جوایز تونی ۲۰۲۴ نام گرفت.

همچنین نمایش موزیکال «بیگانگان» به تهیه‌کنندگی «آنجلینا جولی» که بر اساس نوشته «سوازان الیوت هینتون» نوشته شده نیز برنده چهار جایزه تئاتر تونی از جمله بهترین نمایش موزیکال شد. نمایش «Merily We Roll Along» با بازی «دنیل رادکلیف» و «جاناتان گروف» نیز برنده چهار جایزه تونی شامل نخستین جایزه برای «ردکلیف» بازیگر سری فیلم‌های «هری پاتر» شد.

به گزارش سی‌ان‌ان، در سایر بخش‌ها جایزه بهترین اجرای مجدد یک نمایش به نمایش «مناسب» رسید و «جرمی استرانگ» هم برنده جایزه بهترین نقش اصلی مرد برای نمایش «دشمن مردم» شد.

«سارا پولسن» برای نمایش «مناسب» برنده بهترین بازیگر زن نقش اصلی در یک نمایش نام گرفت و جایزه بهترین بازیگر مرد و زن در نقش نمایش‌های موزیکال نیز به ترتیب به «جاناتان گروف» (Merily We Roll Along) و «ماله جوی مون» (آشپزخانه جهنم) رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا