برگزاری دوره های آنلاین برای ایرانیان خارج از کشور

به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان دوره‌های آنلاین برای ایرانیان خارج از کشور برگزار می شود.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، معاونت آموزش و کارآفرینی این واحد با بهره گیری از روش‌های متنوع و مناسب و بکارگیری فناوری روز اقدام به برگزاری دوره‌های آنلاین عمومی و تخصصی برای ایرانیان خارج از کشور کرده است.

ثناسادات عاملی مدیر مرکز آموزش‌های الکترونیک در این خصوص اظهار داشت: ما با درک نیاز ایرانیان مقیم خارج از کشور به ارتقای دانش و مهارت‌های خود، فارغ از محدودیت‌های جغرافیایی و مسائل اقتصادی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی در حوزه علوم کامپیوتر، هوش مصنوعی، زبان خارجی و… به صورت آنلاین در حال اجراست. در این دوره‌ها از اساتید مجرب و متخصص استفاده شده و تمامی محتوای آموزشی به صورت فایل‌های ویدئویی و جزوات آموزشی در اختیار فراگیران قرار گرفته است.

وی افزود: هدف ما از برگزاری این دوره‌ها، ترویج فرهنگ بکارگیری مناسب از فناوری اطلاعات و آموزش از راه دور به منظور جبران فرصت آموزشی از دست رفته و در نهایت ارتقای سطح دانش و مهارت ایرانیان خارج از کشور است.

علاقمندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب‌سایت جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان به آدرس www.jdeiut.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا