بررسی روند اجرای طرح «سرباز ماهر» در جهاددانشگاهی استان مرکزی

با حضور مسوولان آموزشی قرارگاه مالک اشتر اراک و معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی، روند اجرای طرح سرباز ماهر در استان مورد بررسی قرارگرفت.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، با حضور سرهنگ نوروزی و سرهنگ فراهانی مسوولان آموزشی قرارگاه مالک اشتر روند اجرای طرح سرباز ماهر و چگونگی توزیع کتاب بین سربازان در دفتر معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست مسوولان آموزشی قرارگاه مالک اشتر اراک ضمن ابراز رضایت‌مندی از اجرای طرح سرباز ماهر توسط این معاونت، از کیفیت برگزاری دوره‌های این طرح در سال گذشته قدردانی کردند.

سرهنگ نوروزی افزود: در حوزه توانمندسازی سربازان با جهاددانشگاهی کمترین چالش را تجربه کردند و برنامه های آموزش با دقت و کیفیت برگزار شده است.

زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان نیز در ادامه مطالبی در خصوص اجرای کامل بخش مکاتبه ای طرح سرباز ماهر در استان بیان کرد.

وی با اشاره به این که سهمیه کتاب سربازان برای مطالعه و آمادگی قبل از ورود به دوره‌ها محفوظ است، افزود: همانقدر که بخش حضوری دوره اهمیت دارد باید بخش مکاتبه‌ای هم جدی گرفته بشود و انتظار می‌رود مسوولین آموزشی پادگان نسبت به توزیع کتاب حساسیت لازم را داشته باشند و به موقع کتاب در اختیار سربازان قرار گیرد.

در پایان این نشست، تعداد 2 هزار نسخه کتاب حاوی مطالب آموزشی ویژه سربازان از سوی معاونت آموزشی جهاددانشگاهی به مسوولین پادگان مالک اشتر تحویل داده شد.

گفتنی است؛ طرح سرباز ماهر یا همان دوره مهارت‌آموزی به سربازان، یکی از طرح‌هایی است که به‌صورت مشترک توسط جهاددانشگاهی و با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین وزارت ورزش و جوانان با هدف مهارت‌افزایی و آشنایی سربازان با کسب و کارهای کوچک و کارآفرینی و همچنین فراگرفتن مهارت‌های هفت‌گانه زندگی به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی در حال اجراست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا