تصویب اعتبار برای جمع‌آوری معتادین متجاهر در شیراز

شورای اسلامی شهر شیراز، با تصویب اعتبار برای جمع آوری معتادین متجاهر، مسیری را برای مبارزه با این پدیده اجتماعی انتخاب کرد.

به گزارش سینا پرس فارس، در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز که با حضور 13 عضو برگزار شد، 11 دستور کار مورد بررسی قرار گرفت. این دستورات شامل 4 لایحه یک فوریتی، 1 لایحه دوفوریتی، 3 لایحه عادی شهرداری، 2 طرح از کمیسیون و کمیته نامگذاری، و 1 نامه شهرداری بودند.

در این جلسه، لایحه یک فوریتی شهرداری شیراز برای اجرای عملیات بهسازی محورهای میانرود-کیان آباد و شیراز-کرونی بررسی و با اصلاحات لازم به تصویب رسید. بر اساس این مصوبه، شهرداری شیراز مجاز است در چارچوب تفاهم‌نامه همکاری چهار جانبه، به شرط تحقق تعهدات و پرداخت سهم توسط سایر طرفین تفاهم‌نامه، تا سقف 5 میلیارد تومان از بودجه سال 1403 را برای زیرسازی، بهسازی، جدول‌گذاری، کانیواگذاری، ترمیم، درزگیری، تراش و روکش آسفالت در سطح شهر شیراز صرف کند.

طرح کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عمران شورا نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و شیوه‌نامه تسهیلات دوچرخه‌سواری در مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری به تصویب رسید.

در ادامه جلسه، طرح مساعدت به ستاد اقامه نماز استان فارس مطرح و تصویب شد. بر اساس این طرح، شهرداری شیراز می‌تواند تا مبلغ 10 میلیارد ریال با ستاد اقامه نماز استان فارس همکاری کند.

همچنین در این جلسه، مصوبات کمیته نامگذاری و معرفی مسعود زارعی عضو شورا به عنوان ناظر بر حسن انجام کار در اجرای تبصره 6 مصوبه جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر بررسی و تأیید شد.

این جلسه با بررسی و تصویب 11 دستور کار به پایان رسید که از جمله آن‌ها می‌توان به لایحه دوفوریتی، 3 لایحه عادی شهرداری، 2 طرح از کمیسیون و کمیته نامگذاری و 1 نامه شهرداری اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا