پلتفرم لجستیکی واسط بین فروشگاه‌های آنلاین و شرکت‌های حمل و نقل

یک استارتاپ ایرانی موفق به طراحی یک پلتفرم لجستیکی شده است که واسط بین فروشگاه های آنلاین و شرکت های حمل و نقل است.

به گزاش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، احمدرضا جمالی از مدیران استارتاپ تاپین با بیان اینکه هدف اصلی ما در این نوآوری، تسهیل فرآیندهای لجستیکی و ارتقاء تجربه خرید مشتریان است، گفت: در راستای تحقق این هدف، بخش رهگیری هوشمند به خدمات ما اضافه شده است.

وی ادامه داد: تاپین اکنون برای فروشگاه‌داران یک صفحه فرود (Landing Page) اختصاصی ایجاد می‌کند که مشتریان آن‌ها قادر خواهند بود با یک کلیک ساده مرسوله خود را رهگیری کنند. این صفحه فرود به گونه‌ای طراحی شده است که دیگر نیازی به کپی – پیست کردن کد رهگیری نباشد. در انتهای پیامک ارسالی به مشتریان، لینکی منحصر به فرد قرار داده شده که با کلیک بر روی آن، صفحه رهگیری باز می‌شود و وضعیت مرسوله به صورت آنی نمایش داده می‌شود.

به گفته او، بخشی در سایت تاپین با نام رهگیری افزوده شده است که با کلیک بر روی آن می‌توانید کد رهگیری خود را وارد کرده و از وضعیت دقیق مرسوله خود با خبر شوید.

جمالی با اشاره به اینکه این صفحه رهگیری سه وضعیت کلی “تحویل فروشگاه”، “تحویل پست” و “تحویل مشتری” را نمایش می‌دهد، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته این نوآوری، امکان مشاهده تمام بسته‌های مختلف مشتری که از فروشگاه های مختلف خریداری شده در یک صفحه است که تجربه کاربری را به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد. صفحه رهگیری تاپین کاملا گرافیکی و تصویری است و مشتری را از تماشای صفحات خشک و ساده راحت می‌کند.

وی همچنین اظهار داشت:  تاپین امکان نمایش تبلیغات بنری فروشگاه را نیز در صفحه رهگیری فراهم کرده است. این ویژگی منحصربه‌فرد، فروشگاه‌داران را قادر می‌کند تا با نمایش تبلیغات خود، مشتریان را با یک کلیک به سایت فروشگاه هدایت کنند و بدین ترتیب، تعامل بیشتری را با مشتریان خود ایجاد کنند.

جمالی در پایان خاطرنشان کرد: این نوآوری تاپین تنها یک گام دیگر در جهت ارائه خدمات لجستیکی هوشمند و بهبود تجربه مشتریان است. با تاپین، فروشگاه‌ها می‌توانند از این ابزارهای پیشرفته بهره‌مند شوند و مشتریان خود را در هر مرحله از فرآیند خرید همراهی کنند. ما با این نوآوری، سطح جدیدی از خدمات لجستیکی را به فروشگاه‌داران و مشتریانشان ارائه دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا