رعایت اصل بی‌طرفی و اخلاق حرفه‌ای توسط رسانه‌های جهاددانشگاهی در انتخابات

مدیرکل حراست جهاددانشگاهی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در خصوص ضرروت برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری اظهار کرد: تلخی فقدان رئیس جمهور شهید با حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو کمتر خواهد شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، سید یوسف حسینی مدیرکل حراست جهاددانشگاهی در مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست  جهاددانشگاهی واحد استان ایلام که با حضور مدیرکل حراست استان ایلام و معاونان و مدیران این واحد استانی برگزار شد با اشاره به اینکه تقویم سیاسی جمهوری اسلامی ایران در سال 1403 دچار تغییر ناخواسته‌ای شد، گفت: برای دومین بار در تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی به صورت ناخواسته دچار سوگ از دست دادن رئیس دولت و مجبور به برگزاری انتخابات زود هنگام شدیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در خصوص ضرروت برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری اظهار کرد: تلخی فقدان رئیس جمهور شهید با حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو کمتر خواهد شد.

مدیرکل حراست جهاددانشگاهی با اشاره به برخی از ویژگی‌های یک سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی از نگاه رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: کارآمدی، انقلابی‌گری، عدالت‌محوری و ساده‌زیستی از ویژگی‌های مهم در انتخاب فرد اصلح از میان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باشد.

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت ویژه مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در خصوص ارائه برآوردی به مسئولان نظام و مراجع ذی صلاح در خصوص انتخابات و سایر مسائل اجتماعی و سیاسی کشور در جهت مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: طی سالیان اخیر خروجی‌های ایسپا مطابقت نزدیکی به نتایج واقعی انتخابات در ادوار مختلف داشته است.

مدیرکل حراست جهاددانشگاهی با یادآوری قدرت رسانه‌ای جهاددانشگاهی، افزود: مجموعه‌های رسانه‌ای جهاددانشگاهی به ویژه ایسنا با رعایت اصل بی‌طرفی و اخلاق حرفه‌ای در جهت افزایش حداکثری حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تلاش خواهد نمود.

وی در بخش دوم سخنانش با اشاره به وظایف حراست‌ها و یادآوری تأکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه،تصریح کرد: حراست‌ها باید چشمان بینا و تیزبین و مشاور امین و بیدار رئیس دستگاه و مأمن و مأموایی برای کارکنان باشند.

حسینی با بیان اینکه جهاددانشگاهی محیطی علمی و پژوهشی بوده و اندیشمندان و پژوهشگران قابل توجهی در آن فعالیت دارند، تاکید کرد: صیانت از منابع انسانی و داده‌های ارزشمند جهاددانشگاهی به عنوان سرمایه اصلی این نهاد در راستای اجرای پروژه‌های علمی و پژوهشی از جمله وظایف اساسی حراست در جهاددانشگاهی است.

در پایان این برنامه طی مراسمی از زحمات آقای رضا پاکزاد در زمان تصدی حراست جهاددانشگاهی ایلام تقدیر و تکریم به عمل آمد و آقای محسن ملکی به عنوان سرپرست جدید حراست این واحد استانی معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا